„Peugeot“ Frankfurto parodoje pasirodo su 30 automobilių ir konceptinių modelių, kuriuos galima apžiūrėti iš arčiau 2900 kvadratinių metrų ploto erdvėje. Ekspozicijos centre yra naujasis „308“, kuris dizainerių ir inžinierių bendro darbo dėka yra originalus, intuityvus, puikaus dizaino hečbekas.
Vis svarbesnę vietą Europos rinkoje užimančiau mažų automobilių klasei atstovauja pats lengviausias ir kompaktiškiausias „308“ pagamintas ant naujosios „EMP2“ platformos – už ankstesnį modelį lengvesnis net 140 kg, 4,25 metrų ilgio ir žemu svorio centru. Rezultatas – aukščiausios klasės dinamika, puikus valdymas, patogumas ir aukščiausio lygio kėbulo stabilumas. Taip pat jam būdinga savaime suprantama „Peugeot“ savybė – žema CO2 emisija bei taupus variklis.
Minimalistinis ir modernus naujojo „308“ interjeras didžiuojasi „Cockpit“ vairuotojo vieta, įkvėpta „SR1“ konceptinio automobilio, kuriai būdingas mažesnis vairas, „Head Up Display“ tipo prietaisų skydelis, aukšta vidurinė prietaisų skydelio dalis bei 9,7 colių įstrižainės liečiamas ektranas. Aunaujinta įranga – automobiliai su gausesne, nei standartinė įranga turi visiškai LED priekinius žibintus.
Vairuotojams, mėgstantiems važiuoti greičiau, „Peugeot“ sukurė „308 R Concept“ modelį paplatinta ašimi. Automobilis žemai esančia anglies važiuokle slepia savyje 1,6 litro benzininį variklį, kurio maksimali galia 270 AG (199 kW).
Dar sportiškesni Frankfurte galės susipažinti su dabar jau serijiniu modeliu „RCZ R“ - sportiniu kupe, kuris bus pats galingiausias „Peugeot“ modelis istorijoje. Naujas 1,6 litrų 270 AG variklis savo kategorijoje turi rekordinę naudingąją galią, 100 km suvartodamas 6,3 litro degalų. Taip pat galima pasigrožėti superautomobiliu „Onyx“, kuris stebina radikaliu kėbulu ir 20 colių ratlankiais. 600 AG 3,7 litro V8 HDi hibridinis variklis yra galinės daliese viduryje, su 6 pavarų dėže bei važiuokle, kurią kuriant pasinaudota patirtimi iš lenktynių trasos. Visa tai sujungia anglies kėbulas, kuris traukia akį kontrastuojančiomis medžiagomis bei spalvomis.
„3008“ ir „5008“ pasirodo parodoje atnaujintu dizainu bei su daugeliu technologinių patobulinimų.
„Peugeot“ atstovaujantys nauji modeliai inovatyvūs savo nedidelėmis kuro sąnaudomis, bei vidutine CO2 išeiga, kas yra svarbu automobilių pardavimo sėkmei užtikrinti.
Per vienus metus „Peugeot“ sugebėjo sumažinti CO2 išeigą dar 5g/km. „Peugeot“ nuolat stengiasi optimizuoti vidinio degimo variklius, bei ieško naujų sprendimų tobulinimui, pavyzdžiui rinkai pristatė trijų cilindrų vieno litro variklį bei naudoja „HYbrid4“ hibridinę dyzelinę technologiją. Technologiniais atnaujinimais „Peugeot“ siekia tikslo, kuris yra 2 litrų kuro sąnaudos 100 km.