Geriausios vairuotojos Klaipėdoje – gražuolės merginos

Šeštadienį ir sekmadienį Tauragėje bei Klaipėdoje vyko konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2013“ trečias bei ketvirtas etapai. Juose dalyvavo ne tik vyrai, bet ir vairuoti mėgstančios moterys.

Geriausio vairuotojo konkurso dalyviams teko ne tik atsakinėti į netikėtus klausimus ir greitai įveikti slalomo trasą, bet ir atsargiai važiuojant nepamesti kamuoliuko.<br>Organizatorių nuotr.
Geriausio vairuotojo konkurso dalyviams teko ne tik atsakinėti į netikėtus klausimus ir greitai įveikti slalomo trasą, bet ir atsargiai važiuojant nepamesti kamuoliuko.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 23, 2013, 11:48 AM, atnaujinta Feb 21, 2018, 10:06 PM

Pirmąjį atrankos turą laimėjo vilnietis Justas Eimontas, antrąjį – kaunietis Audrius Sinkevičius, o Tauragėje varžovams vėl nepaliko vilčių sostinės atstovas, nuolatinis šių konkursų dalyvis Kęstutis Taškūnas, todėl mažai kas abejojo, jog ir ketvirtąjį etapą uostamiestyje laimės ne vietinis, o atvykėlis.

Tačiau klaipėdiečiai pirmieji šiemetiniame konkurse apgynė savo miesto garbę. Uostamiestyje vykusiame etape nugalėjo vietos gyventojas Tomas Šilgalis, o dar du klaipėdiečiai užėmė likusias vietas ant nugalėtojų garbės pakylos. Antrąją vietą iškovojo Tomas Kuprys, o trečias liko Tomas Janauskas.

Dvylikus metus paeiliui Lietuvos žurnalistų autoklubo rengiamo konkurso žiūrovai ir dalyviai nuoširdžiai plojo ne tik trims Tomams, bet ir ketvirtąją vietą užėmusiam kretingiškiui Mindaugui Viskontui bei penktajam likusiam ir kartu paskutinį kelialapį į konkurso finalą laimėjusiam dar vienam uostamiesčio atstovui Vytautui Vaivadai.

Klaipėdoje varžėsi ir keturios dailiosios lyties atstovės, kurios galėtų papuošti ne tik šį profesinį, tačiau ir bet kurį gražuolių konkursą.

Teorijos ir automobilizmo istorijos teste geriausias žinias pademonstravo Asta Gelžinytė, nuo jos labai nedaug atsiliko Regina Martinkutė, tačiau suvedus galutinius rezultatus konkurso organizatoriai kelialapį į renginio finalą įteikė Mildai Skirkaitei.

Milda nebuvo tokia greita slalomo trasose tiek vairuodama „Toyota Corolla“, tiek „Toyota RAV 4“, tačiau būsimoji moterų įskaitos laimėtoja darė viską preciziškai tiksliai ir neužsidirbo nė vienos baudos sekundės, ko neišvengė jos varžovės.

Be Mildos konkurso finale varžysis ir dar viena klaipėdietė – Džiuginta Viršilaitė, kuri tokią teisę iškovojo šeštadienį vykusiose atrankos varžybose Tauragėje.

Čia be jau minėto nugalėtojo K.Taškūno į prizininkų penketą pateko, o kartu ir teisę varžytis finale iškovojo tauragiškis Tautvydas Beišys, šilališkis Gediminas Radavičius ir tauragiškiai Vaidotas Mockus ir Tomas Raulinavičius.

Dažnam gali kilti klausimų, kodėl zonose varžosi ir laimi sostinės ar Kauno atstovai? Stebėtis tuo nederėtų, nes jau dvylikti metai rengiamas geriausiojo vairuotojo konkursas be organizacinių naujovių kasmet keičia ir varžybų geografiją, kad renginį galėtų stebėti ir jame dalyvauti kuo daugiau žmonių.

Be to, šiemet atrankinės varžybos nerengiamos nei sostinėje, nei Kaune, todėl didžiausių miestų atstovai, norintys kelti profesinį meistriškumą ir vairuoti saugiau ir kurių šiuose konkursuose dalyvauja daugiausia, priversti savo sugebėjimus demonstruoti kitur.

Tauragėje laimėjusio atrankos varžybas K.Taškūno, kuris kol kas iš visų keturių jau įvykusių etapų dalyvių mažiausiai klydo spręsdamas teorines užduotis, nuomone, šių renginių lygis kasmet pastebimai kyla, o jo nauda abejoti nedera net labiausiai patyrusiam.

Klaipėdoje daugelis konkurso dalyvių nesunkiai atpažino prieš keletą metų Lietuvą Europos ralio kroso trasose garsinusį plungiškį Martyną Padgurskį ir iš anksto kėlė prieš jį kepurę. Tačiau šios atrankos varžybos didžiausia staigmena tapo pačiam Martynui, kai virtuoziškai automobilį valdantis plungiškis vieną kliūtį apvažiavo ne iš tos pusės, ir ši klaida jam užkirto kelią į finalininkų penketą.

Už finalo borto liko ir pernykštis Klaipėdos etapo laimėtojas Edgaras Liepa, kuris ir šiemet stebino daugelį varžovų vairuodamas automobilį basas, tačiau jo pamėgtas ritualas sekmadienį klaipėdiškiui nepadėjo. Edgaras trasoje buvo kiek per lėtas su „Toyota RAV 4“ ir liko tik dešimtas.

Į finalą neprasibrovė ir dar vienas nuolatinis šių konkursų dalyvis ir prizininkas Kęstutis Speičys, nors po dviejų rungčių jis buvo trečias ir nuo antroje vietoje buvusio varžovo jį skyrė daugiau nei trapus 0.03 sek. intervalas.

Tokie pavyzdžiai bene iškalbingiausiai byloja, jog konkurso lygis kyla, kinta buvę autoritetai, o pripažintus lyderius keičia jaunimas, turintis daug sveikų ambicijų.

Paskutinis atrankinis etapas šeštadienį vyks Radviliškyje, geležinkelio stotyje prie paminklinio garvežio, o renginio finalas, kuriame paaiškės konkurso nugalėtojas ir prizininkai, sekmadienį, 12 val. bus surengtas Jonavoje, Sąjūdžio aikštėje.

Kautis konkurso finale – jau savaime nemaža garbė, tačiau pasivaržyti dėl čempiono laurų verta ir dėl labai praktiškos priežasties.

Konkurso nugalėtojų ir prizininkų laukia ne tik įspūdingi prizai - Susisiekimo ministro ir Lietuvos žurnalistų autoklubo taurės, bet ir kelionė į Ženevos automobilių saloną, duris atversiantį 2014 m. kovą, savaitgalis su naujausiu „Toyota“ automobiliu, specialūs „Toyota GT 86“ bandymai Piarnu (Estija) lenktynių žiede ir kitos dovanos.

Konkursą Lietuvos žurnalistų autoklubas rengia kartu su Susisiekimo ministerija, Automobilių kelių direkcija, „Toyota“ ir „Lietuvos geležinkeliais“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.