2011 metais pradėjusi gaminti mažuosius automobiliukus, „Aston Martin“ prognozavo, kad per metus jų bus parduota apie 4 tūkst., tačiau iš tiesų automobilių buvo nupirkta vos 150, praneša BBC.
Analitikai teigia, kad pardavimai nepasiekė planinių rodiklių dar ir dėl aukštos kainos: 32 tūkst. svarų (apie 130 tūkst. litų) atrodo gerokai per daug už tokį modelį. Be to, šio automobilio analogas "Toyota IQ" kainuoja triskart pigiau - 46 tūkst. 600 litų.
Kiti prabangių automobilių gamintojai sėkmingiau parduoda savo nedideles ekonomiškas transporto priemones, ypač populiarūs tapo „Audi A1“ ir „BMW Mini“, tačiau į pačių mažiausių modelių rinką jie nesiryžta žengti.
„Aston Martin“ teigia net ir po tokios nesėkmės neatleisianti darbuotojų dėl išlaidų mažinimo. Visgi pastaraisiais metais bendrovei sunkiai sekasi gelbėti krintančius pardavimus ir mažinti milžiniškus nuostolius.
2012 metais šie siekė 24,6 mln. svarų, nes parduota buvo vos 3,8 tūkst. automobilių. 2011 metais jų buvo parduota kiek daugiau - 4,2 tūkst. Tiesa, iki 2016 metų bendrovė ketina patobulinti savo sportinius automobilius ir taip padvigubinti pardavimus.