„Keturiasdešimt aštuntasis“ „Harley-Davidson“ žaidžia spalvomis

Populiariausias Europoje „Harley-Davidson" motociklas "Forty-Eight“ sukurtas galvojant ne tik apie greitį – jo dizaineriai atidavė duoklę ir stiliui.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2013-10-12 00:02, atnaujinta 2018-02-21 06:04

Motociklas skirtas miestui ir priemiesčiui, todėl puikiai tinka važinėjimui nedideliais „lietuviškais“ maršrutais. Vilniuje galima apžiūrėti ir įvertinti du „keturiasdešimt aštuntuosius“ – juodą (vivid black) ir auksinio perlamutro (Morocco gold) spalvos.

Motociklų spalvų gamą „Harley-Davidson“ kiekvienais metais keičia ir, pamačius spalvą, galima pasakyti kurių metų tai modelis. Šiais metais yra siūlomos 5 spalvos. Be minėtų dviejų atspalvių modelis dar dažomas tamsiai raudonai (Blackened Cayenne) ir dviem itin blizgiomis spalvomis iš „Hard Candy Custom“ patobulinimų serijos – spindinčia oranžine (Volcanic Orange Flake) arba blizgia tamsiai pilka (Chrome Flake).

Spalva šiame modelyje reiškia bako spalvą, nes visas motociklas yra juodas ir tik kelios detalės chromuotos. Tai taip pat nauja „Harley-Davidson“ koncepcija kuri primena sportinių motociklų tradicijas, kuomet buvo stengiamasi ne gražinti, bet stiprinti atskirus motociklo mazgus.

„Sportster Forty-Eight“ populiarumą sąlygoja keli dalykai. Pirmoje vietoje, mano nuomone, labai pavykęs ir akį traukiantis dizainas, kuris panašus į praėjusio šimtmečio lenktyninį motociklą: nedidelis bakas, platus priekinis ratas, žemas vairas ir „raumeningas“ korpusas.

Visa tai sudaro greito ir galingo motociklo įspūdį. Turint omenyje, kad nedidelį ir gana lengvą motociklą varo 1200 kūbinių centimetrų „jėgainė“, o faktas, kad variklio sukimo momentas yra labai didelis – 96 Nm., patvirtina, kad jis toks ir yra – išskirtinis“ , – tikino „Harley-Davidson“ Vilnius atstovybės vadovas Arvydas Skernevičius.

„Keturiasdešimt aštuntame“, kaip ir įprasta „harliams“, didžiausias variklio sukimo momentas yra prie žemų apsukų – 3 tūkst. aps./min. Tuo tarpu kitų firmų motociklai tokį sukimo momentą pasiekią tik prie 6-7 tūkst aps./min.

Tai reiškia, kad važiuojant vidutiniu greičiu, kai apsukos yra 2-2,5 tūkst. aps./min., visuomet lieka didelė jėgos atsarga ir pasukus akceleratoriaus rankeną galima pasiekti pagreitėjimą neperjungiant žemesnės pavaros. Tuo pasižymi visi „Harley-Davidson“ varikliai ir tuo skiriasi nuo kitų motociklų variklių – didelis sukimo monetas esant žemoms apsukoms“, – pasakojo A.Skernevičius.

Anot jo, degalų sąnaudomis gamintojai taip pat pasirūpino. Šiame modelyje yra įrengta įpurškimo sistema, kuri degalų sunaudojimo vidurkį sumažino iki 4,8 litro (mieste iki 5,8, užmiestyje – 3,8 litro).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.