Iš „Audi“ gamyklos Vengrijoje išriedėjo kolekcionierių svajonė

Penktadienį „Audi“ dukterinė įmonė Vengrijoje „Audi Hungaria Motor“ pagamino dvidešimtpenkiamilijoninį variklį.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 9, 2013, 1:46 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 12:00 PM

Juo tapo benzininis dviejų litrų darbinio tūrio keturių cilindrų 200 kW/272 AG galios 2.0 TFSI variklis, kuris gamykloje iškart įmontuotas į išskirtinį geltonos spalvos „Audi TTS Coupe Competition“.

Tai specialios laidos modifikacija, skirta kitam „Audi“ jubiliejui – „Audi TT“ modelio penki šimtai tūkstantajam egzemplioriui. Nėra abejonių kad išskirtinis, dvi progas pažymintis automobilis taps itin geidžiamu tarp kolekcionierių.

Jau 20 metų „Audi“ bendrovės filialas „Audi Hungaria“ tiekia variklius „Volkswagen“ koncernui. Šiuo metu vengrų gamyklos asortimente – net 235 variklių modeliai, nuo įprastų 63 kW (89 AG) galios keturiacilindrių iki 419 kW (570 AG) galios 12 cilindrų „bombų“.

5 tūkst. 400 gamyklos darbuotojų per dieną pagamina daugiau nei 8 tūkst. 100 variklių. Tokių pajėgumų Gioro gamykla – didžiausias variklių gamintojas pasaulyje.

1993 metais Gioro mieste pagamintos bandomosios variklių partijos teigiamai įvertintos ir aprobuotos Volkswagen koncerno specialistų ir 1994 metais pradėta serijinė 4 cilindrų variklio su 5 vožtuvais cilindrui gamyba.

Nuo 1997 metų variklių asortimentas nuolat plėtėsi, gaminių nomenklatūrą papildė V formos 6 ir 8 cilindrų benzininiai varikliai. 2000 metais pradėti gaminti vienaeiliai 4 cilindrų dyzeliniai varikliai.

2001 metais gamybinę bazę papildė projektavimo-konstravimo biuras ir nedidelis bandomųjų variklių gamybos padalinys.

2002 metais pradėti gaminti TFSI šeimynos benzininiai varikliai su tiesioginiu įpurškimu.

2006 metais pagamintas tais laikais visoje rinkoje galingiausias šios kategorijos agregatas: 5,2 litro darbinio tūrio dešimties cilindrų TFSI variklis.

Nuo 2007 metų benzininiuose varikliuose diegiama energetiškai efektyvi ir mažai tarši „Audi Valvelift“ vožtuvų pakėlimo sistema. TDI šeimos dyzeliniai varikliai tais pat metais tapo dar labiau efektyviais bei ekologiškais pradėjus juose diegti „Common-rail“ įpurškimo sistemą.

Nuo 2007 metų Gioro mieste gaminami ypač galingi dešimties cilindrų „bi-turbo“ varikliai, o nuo 2008 metų – net 12 cilindrų tos pačios konstrukcijos motorai.

Gioro mieste gaminami ne vien tik varikliai. Lygiagrečiai čia vystomas ir automobilių surinkimas bei gamyba, nuolat plečiant pastarosios bazę ir asortimentą.

Prieš keletą mėnesių pradėjo veikti nauji cechai, kuriuose jau gaminami neseniai pristatyti „Audi A3“ šeimos sedanai.

Netrukus prasidės tos pačios šeimos kabrioleto gamyba, o šiek tiek vėliau nuo konvejerio pradės riedėti naujos kartos „Audi TT“ kupė ir rodsteriai.

Per metus „Audi“ Vengrijos filialas pagamina maždaug 125 tūkst. automobilių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.