15 garsiausių žmonių, kurių gyvybė užgeso avarijose

Aktoriaus ir lenktynininko Paulo Walkerio žūtis sukrėtė daugybę automobilių gerbėjų pasaulyje. Kultinių filmų „Greiti ir įsiutę“ žvaigždės gyvybė nutrūko, kai jo geriausio draugo, automobilių tobulinimo dirbtuvių savininko Rogerio Rodaso vairuojamas „Porsche Carerra GT“ rėžėsi į elektros stulpą ir paskendo liepsnose.

Daugiau nuotraukų (1)

Ilona Staškutė

Dec 2, 2013, 6:07 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 12:52 AM

Tačiau jis ne vienintelė garsenybė, kurios tragiška žūtis avarijoje sukaustė milijonų gerbėjų širdis, taigi pateikiame jums ryškiausių asmenybių, kurių gyvybę nutraukė avarijos, penkioliktuką.

Ryanas Dunnas, aktorius ir kaskadininkas, išgarsėjęs televizijos laidose „Jackass“.

2011 metų birželio 20 dieną R.Dunnas kartu su kolega Zachary Hartwellu žuvo JAV, Pensilvanijoje, važiuodami aktoriaus „Porsche 911 GT3“. Automobilis nuslydo nuo kelio ir rėžėsi į pakelės medį.

Tačiau nelaimę „Jackass“ kaskadininkas prisišaukė pats. Tyrėjai nustatė, kad automobilis lėkė 212 - 230 km/val greičiu, o R.Dunno kraujyje rastos beveik dvi promilės akloholio. Prieš nelaimę 34 metų amžiaus aktorius ir ketveriais metais jaunesnis prodiuserio asistentas Z.Hartwellas linksminosi bare ir patalpino socialiniame tinkle „Twitter“ nuotraukų su gėrimais.

Albertas Camus, rašytojas, knygų autorius, Nobelio premijos laureatas.

Vienas iš garsiausių rašytojų, absurdo literatūros autorius A.Camus žuvo ne mažiau absurdiškomis aplinkybėmis, nei gyveno jo kūrinių herojai.

1960-ųjų sausio 4 dieną 46 metų vyras planavo važiuoti traukiniu kartu su žmona ir vaikais, tačiau paskutinę minutę priėmė savo leidėjo Michelo Gallimardo pasiūlymą važiuoti automobiliu. Tačiau draugas nesuvaldė prašmatnaus „Facel Vega“ automobilio.

Nelaimė įvyko Prancūzijoje, Burgundijos regione, netoli Vileblevino gyvenvietės. Abu vyrai žuvo, o A.Camus palto kišenėje buvo rastas nepanaudotas traukinio bilietas.

Viktoras Cojus, roko grupės „Kino“ lyderis.

Lemtingą avariją, įvykusią 1990-ųjų rugpjūčio 15 dienos rytą, iki šiol gaubia paslaptis. V.Cojus kaip tik buvo baigęs įrašinėti vokalo partiją naujam albumui ir ruošėsi grįžti į tuometinį Leningradą (dab. Sankt Peterburgą).

Ankstyvą rytą jis važiavo Latvijoje iš žvejybos, kai muzikanto vairuojamas „Moskvič Aleko“ rėžėsi į „Ikarus“ autobusą. Oficialiai avarijos tyrėjai tvirtino, kad V.Cojus užmigo prie vairo.

Tačiau automobilis buvo neįtikėtinai sumaitotas, o tyrimas kruopščiai slepiamas nuo visuomenės, todėl grupės gerbėjai iki šiol mano, kad neįtikusio roko muzikanto likimu pasirūpino KGB.

Cliffas Burtonas, „Metallica“ bosistas.

Vienas iš garsiausių visų laikų muzikantų, grojusių bosine gitara, žuvo būdamas vos 24 metų amžiaus. Tuo metu kylanti į populiarumo viršūnę „Metallica“ vyko į koncertų turą su albumu „Master of Puppets“. Muzikantų autobusas buvo gana nepatogus, taigi nelaimės išvakarėse C.Burtonas ir gitaristas Kirkas Hammettas traukė kortas, kuris miegos atlenkiamoje lovoje. C.Burtonas laimėjo ištraukęs pikų tūzą. K.Hammetas įsitaisė ant priekinės sėdynės.

Kai autobusas 1986-ųjų rugsėjo 26 dienos rytą Švedijoje apvirto, bosistas buvo neseniai užmigęs. C.Burtonas iškrito pro langą, o autobusas užriedėjo ant vaikino. Netrukus į nelaimės vietą atvažiavo kranas, tačiau bandant atversti autobusą jis nusprūdo nuo grandinių ir dar kartą krito ant nelaimėlio. Perspektyvus muzikantas žuvo iš karto.

Princesė Astrida iš Švedijos, Belgijos karalienė.

1935 metų rugpjūtį Belgijos karalienė ir karalius su vaikais atostogavo Šveicarijoje. Besibaigiant atostogoms auklė su vaikais išvyko atgal į Belgiją, o vienas kitą karštai mylėję Astrida ir Leopoldas pasiliko dar vienai dienai.

Rugpjūčio 29 dieną jie išvažiavo į kalnus pasivažinėti, o prie „Packard One-Twenty“ kabrioleto vairo sėdo pats karalius Leopoldas. Važiuojant karalienė bakstelėjo į kažką žemėlapyje, karalius nusuko akis nuo kelio ir mašina slystelėjo į skardį. Karalienė Astrida bandė ištrūkti atidariusi automobilio dureles, bet nuo smūgio ji iškrito iš mašinos ir žuvo būdama vos 29 metų amžiaus.

Karalius Leopoldas taip pat buvo išsviestas iš automobilio, tačiau atsipirko nesunkiais sužeidimais, o ant galinės sėdynės važiavęs vairuotojas nesusižeidė. Gedinčio karaliaus prašymu automobilis buvo nuskandintas Liucernos ežere.

Jeanas Bugatti, automobilių dizaineris ir inžinierius.

„Bugatti“ automobilių gamyklos įkūrėjo Ettore Bugatti sūnus Jeanas dar būdamas 23 metų amžiaus sukūrė garsiojo „Bugatti Royale“ dizainą ir gilinosi į automobilių inžinerijos subtilybes.

Taip pat jis bandydavo naujus įmonės automobilius. 1939-ųjų rugpjūčio 11 dieną 30 metų amžiaus vyras bandė naują „Type 57” modelį, kai visai greta „Bugatti“ dirbtuvių į kelią išvažiavo girtas dviratininkas. Bandydamas išvengti žmogaus J.Bugatti metėsi į šoną ir trenkėsi į medį.

Jamesas Deanas, aktorius ir lenktynininkas.

Vienas iš garsiausių penktojo dešimtmečio aktorių labai mėgo greitį ir tai jį pražudė. Tiesa, ne lenktynių trasoje.

1955-ųjų rugsėjo 30 dieną jis važiavo savo lenktyniniu „Porsche 550 Spyder“ į „Salinas“ trasą Kalifornijoje, kur kitą dieną turėjo startuoti varžybose. Bendro naudojimo keliu jis lėkė apie 136 km/val greičiu, kai iš priešpriešos atvažiavo „Ford Tudor“ vairavęs studentas Donaldas Turnupseedas.

Vaikinas nepamatė priešais atlekiančio sportinio automobilio ir ėmė sukti į kairę, todėl mašinos trenkėsi praktiškai kaktomuša. D.Turnupseedas atsipirko sulaužyta nosimi, o J.Deanui lūžo kaklo slanksteliai. Jis mirė pakeliui į ligoninę, būdamas vos 24 metų.

Princesė Diana, Velso princesė, princų Williamo ir Hario motina.

Širdžių princese vadinama moteris jau buvo išsiskyrusi su savo vyru princu Charlesu, kai 1997-ųjų rugpjūčio 31 dieną ją, važiuojančią kartu su draugu Dodi Fayedu ėmė vytis būrys paparacų. „Mercedes-Benz S280 W140“ vairavęs sargybinis Henris Paulas „Pont de l'Alma“ tunelyje, Paryžiuje nesuvaldė automobilio ir rėžėsi į tunelio sieną. Visi trys žmonės žuvo, išgyveno tik D.Fayedo asmens sargybinis Trevoras Rees-Jonesas.

Isadora Duncan, šokėja.

1927 metų rugsėjo 14 dieną įvykusi nelaimė buvo itin neįprasta ir taip dar labiau išgarsino gražuolę šokėją. Jos mirtis – viena iš keisčiausių eismo nelaimių istorijoje.

Tuo metu buvo itin madinga važinėti kabrioletais dėvint vėjyje besiplaikstantį šilkinį šalį. Taip pasipuošė ir penkiasdešimtmetė I.Duncan, lemtingą vakarą išvažiavusi pasivažinėti po Nicą su savo vaikinu Benoitu Falchetto. Tačiau jiems bevažiuojant šilkinis šalis įsisuko į automobilio ratą ir pasmaugė moterį bei išsviedė ją iš mašinos ant akmeninio grindinio.

Antonis Gaudi, architektas.

„Sagrada Familia“ bažnyčią Barselonoje suprojektavusio architekto gyvybė nutrūko labai netikėtai. 1926 metų liepos 7 dieną jis, kaip visada, išėjo pasivaikščioti iki bažnyčios, tačiau pakeliui jį partrenkė tramvajus ir netekęs sąmonės architektas liko gulėti ant žemės.

Jis rengdavosi paprastais drabužiais ir neturėjo su savimi dokumentų, taigi aplinkiniai jį palaikė elgeta ir neskubėjo suteikti pagalbos. Galiausiai A.Gaudi policininkas nuvežė į ligoninę, bet jį tik kitą dieną ligoninėje surado „Sagrada Familia“ kapelionas.

Gydytojai iš karto puolė gelbėti menininko, tačiau tai nebepadėjo – po trijų dienų 73 metų amžiaus A.Gaudi mirė.

Grace Kelly, Monako princesė.

Viena iš gražiausių pasaulio moterų pateko į avariją sustreikavus širdžiai. Ji vairavo savo „Rover P6” ir važiavo atgal į Monaką iš savo sodybos Rok Agelyje, Prancūzijoje, kai staiga patyrė infarktą.

52 metų moteris nebeišlaikė vairo ir mašina nuriedėjo nuo kalno šlaito. G.Kelly iš mašinos buvo ištraukta gyva, tačiau kitą dieną mirė ligoninėje. Kartu važiavusiai jos dukrai princesei Stephanie skilo kaklo slankstelis, tačiau ji išvengė mirties.

Julia Lennon, Johno Lennono mama.

Garsųjį „Bitlų“ dainininką nuo vaikystės augino motinos sesuo Mimi, tačiau Julia bemaž kasdien lankydavo sūnų.

Lemtingąją 1958-ųjų liepos 15 dieną Johnas buvo išvykęs, todėl pabendravusi su seserimi Julia išėjo namo. Ją palydėjo geras sūnaus draugas Nigelas Walley. Jie atsisveikino, kai moteriai buvo likę tik pereiti gatvę, tačiau vos nusisukęs vaikinas išgirdo smūgį ir pamatė J.Lennon pakilusią į orą.

Moteris nuskriejo apie 50 metrų ir žuvo vietoje. Ją partrenkė tvirtą „Standart Vanguard“ automobilį vairavęs pareigūnas Ericas Clague. Nors nelaimė įvyko ne tarnybos metu, jis atsisakė konsteblio pareigų ir tapo paštininku. Ironiška, tačiau netrukus į jo maršrutą pateko McCartney šeimos namai, kur jis kasdien atnešdavo „Bitlų“ gerbėjų laiškus.

Andrea Pininfarina, dizaineris, verslininkas.

Vienu iš geriausių Europos verslininkų vadintas „Pininfarina“ dizaino studijos vadovas žuvo 2008-ųjų rugpjūčio 7 dieną vairuodamas motorolerį „Vespa“.

51 metų amžiaus dizaineris važiavo visai netoli įmonės būstinės Turino apylinkėse, kai tiesiai prieš jo nosį iš šalutinės gatvės išriedėjo 78 metų amžiaus vyriškis su krovininiu sunkvežimiu. Tuo metu tvyrojo stiprus rūkas.

Nicolas Trussardi, drabužių ir automobilių dizaineris.

„Trussardi“ mados namų savininkas bei „Alfa Romeo“ automobilių dizaineris žuvo būdamas 56 metų amžiaus. Milano aplinkkelyje jis nesuvaldė savo „Mercedes-Benz“ automobilio ir rėžėsi į žibinto stulpą.

Kitą dieną, 1999 metų balandžio 13 dieną, jo gyvybė užgęso Milano ligoninėje. Įdomu tai, kad po ketverių metų, būdamas 29-erių, N.Trussardi sūnus Francesco taip pat žuvo avarijoje, sudaužęs savo „Ferrari“.

Pierre'as Curie, fizikas ir chemikas, Nobelio premijos laureatas.

Mokslininkas, kartu su žmona Marie išgarsėjęs dėl radioaktyvumo tyrimų, tapo eismo įvykio auka, kai automobiliai dar buvo retenybė.

1906 metų balandžio 19 dieną pliaupiant lietui jis Paryžiuje bandė kirsti plačią Rue Dauphine gatvę, tačiau paslydo ir nukrito po arklio traukiamu vežimu. Vežimo ratas pervažiavo mokslininko galvą ir 46 metų amžiaus vyras žuvo vietoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.