Paskelbti Lietuvos „Komercinio automobilio“ konkurso kriterijai

Nors paraiškų pateikimo dalyvauti pirmą kartą šalies istorijoje rengiamame konkurse „Komercinis automobilis 2014“ terminas baigiasi gegužės 2-ąją, tačiau vertinimo komisija jau derina stygas analizuodama pagrindinius pretendentų techninius duomenis.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 25, 2014, 11:50 AM, atnaujinta Feb 14, 2018, 12:05 PM

Veiksnių, įtakojančių kuriam iš konkurso dalyvių bus lemta vadintis geriausiojo vardu, nepaprastai daug.

Kokiais kriterijais, rinkdama „Komercinį automobilį 2014“, vadovausis konkurso vertinimo komisija, kokioms komercinių automobilių, pretenduojančių į šį titulą, savybėms ji teiks prioritetinę reikšmę ir į ką kreips mažiau dėmesio?

„Džiaugiuosi, kad Lietuvos žurnalistų autoklubas ryžosi dar vienam išbandymui, šiemet suteikdamas galimybę įvertinti ir išrinkti geriausiąjį Lietuvos metų komercinį automobilį, - sako vertinimo komisijos narys, UAB „Transporent” ilgalaikės nuomos ir priežiūros skyriaus vadovas Giedrius Gegevičius. - Šio segmento automobiliai nėra tokie kelių pažibos ar papuošalai, kaip kai kurie lengvieji, bet verslui toks krovininis transportas yra labai svarbi jo sudėtinė dalis, nuo kurios priklauso ir įmonės rezultatai“.

Pasak G.Gegevičiaus, renkantis tokios klasės automobilius svarbiausias kriterijus - jų patikimumas kelyje, ekonomiškumas ir greita bei nesudėtinga priežiūra.

Todėl savo klientams vertinimo komisijos narys visada rekomenduoja atkreipti dėmesį kokius automobilio kaštus įmonė planuoja komercinio transporto priežiūrai ir laiką prastovoms bei į automobilio likutinę vertę po eksploatacinio laikotarpio.

Kitaip sakant, būtina įvertinti kada tokio komercinio automobilio naudojimas nebebus naudingas įmonei.

Vertinimo komisijoje dirba ir bendrovės „DPD Lietuva“ profesionalas vairuotojas Martynas Pašluosta. Per ketverius metus Martynui teko vairuoti įmonės „Citroen Jumper“, „Peugeot Boxer“, „Ford Transit“ ir kitus. Mažiausiai po 150 kilometrų kasdien nuvažiuojantis vairuotojas neslepia daugiausia dėmesio kreipsiantis vairuotojo darbo vietai ir jos įrangai.

„Vien etikos sumetimais prieš konkursą nenorėčiau konkrečiai įvardyti, tačiau dauguma vairuotojų puikiai žino, jog iš vienų automobilių, tegu ir sukoręs kokius 400 kilometrų, išlipi šviežut šviežutėlis, visiškai nepavargęs, o su kitais keturgubai mažiau nuvažiavęs esi priverstas sustoti ir pasimankštinti, - sako M.Pašluosta. – Todėl mažiau paisysiu įmonės vadovų kriterijų, kuriais vadovaudamiesi jie perka automobilius ir kurie neretai kardinaliai skiriasi nuo juos vairuojančiųjų nuomonės, o bandysiu rinkti geriausiąjį vadovaudamasis vairuotojų atsiliepimais.“

Tad Martyno dėmesio centre atsidurs tokie parametrai, kaip vairuotojo darbo vietos ergonomika, patogumas įlipti ir išlipti, matomumas pirmyn ir atgal, komforto paketas vairuotojui, salono erdvė, kabinos aukštis ir net lentynėlių įvairiems dokumentams susidėti, gausa ir jų išdėstymas bei dar daug, prašalaičiui plika akimi ne visada pastebimų mažmožių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.