Po avarijų išryškėja skirtumai tarp vilniečių ir kauniečių

Pranešimus apie avarijas registruojantiems draudimo bendrovių darbuotojams tenka išklausyti ir nusiskundimų gyvenimu, darbo problemų komiškų pasakojimų ar net siūlymų tuoktis.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 28, 2014, 12:24 PM, atnaujinta Feb 14, 2018, 11:14 AM

Ilgiau dirbantieji įgudo net atspėti iš kur žmogus skambina.

BTA skambučių centro darbuotojų teigimu, Kauno regiono gyventojai yra atviresni, labiau bendraujantys, vilniečiai – dalykiški, klaipėdiečiai – uždaresni, santūrūs, o šiauliečiai - priešingai, labai emocionalūs.

„Sulaukę skambučio iš kliento, ilgamečiai mūsų darbuotojai nuo pat pirmųjų pokalbio minučių gali nustatyti, iš kurio Lietuvos regiono šis yra kilęs. Pastebėjome jog Kauno regiono gyventojai yra daug atviresni, jie mėgsta bendrauti, papasakoja daug asmeninio gyvenimo detalių.

Tuo tarpu Vilniaus regiono gyventojai visada skubantys, pokalbis su jais būna lakoniškas, dalykiškas. Vakarų Lietuvos piliečiai yra labiau santūrūs, jie vengia daug pasakoti apie save, nemėgsta atvirauti.

Na, o Šiaurės regiono gyventojai, priešingai, labai emocionalūs, visada suteikia daug informacijos ir tai daro labai išraiškingai,“- teigia BTA Skambučių centro vadovė Ana Šurpickaja.

Skambučių centro darbuotojai kone kiekvieną dieną sulaukia ir itin keistų pokalbių. Labiausiai, pasak A.Šurpickajos, įsiminė pokalbis su kauniete, kuri paskambino pranešti apie eismo įvykį.

„Kadangi buvo labai daug mašinų, tai mes važiavome abejomis juostomis, pirma ir antra. Taip taip, viena kryptimi, abejomis juostomis, juk ten iš viso buvo keturios juostos“, - prisiminė moters pasakojimą ji.

Kita komiška situacija įvyko, kai vairuotojas paskambino dėl įvykio ir lyg tarp kita ko pasiteiravo, ar darbuotojas nevedęs.

Šiam atsakius jog jis vienišas, klientas ėmė piršti savo dukrą, vardindamas visus jos privalumus.

Pasitaiko atvejų, kai paskambinęs asmuo tiesiog nori pasišnekėti, sulaukti dėmesio. Tuomet skambučių centro darbuotojai mandagiai išklauso istorijų apie gyvenimą, šeimą, sveikatą ar kitus asmeninius reikalus.

Kaip teigė, Skambučių centro vadovė, dažniau keistų pokalbių pasitaiko savaitgaliais.

Vienas jų užfiksuotas prieš kelias savaites. Buvo šeštadienio rytas, o klientas pasisveikino: „Labas vakaras, aš važiavau žvejoti. Aš apdaužiau mišką ir noriu registruoti įvykį, kaip nukentėjęs.“

Jam buvo paaiškinta, kad tai nedraudžiamasis įvykis, dėl to klientas supyko, kalbėjo necenzūriniais žodžiais bei padėjo ragelį.

Tuo tarpu prieš kelis mėnesius užfiksuotas pranešimas apie įvykį Italijoje: „Pas jus draudėmės kelionių rizikos draudimu ir išvažiavome su grupe į Italiją. Vienas pilietis girtas paslydo ir buvo nuvežtas į ligoninę. Ten jam suteikė pirmąją pagalbą, bet jis po to iš ligoninės pabėgo“.

Darbuotojai informavo, kad tokiu atveju draudimas negalioja.

Skambučių centras taip pat užfiksavo ne vieną sukčiautojų skambutį. Įsimintinesnis, kurį pavyko išaiškinti, skambėjo taip: „Turbūt pravažiuojančios mašinos, nes važiuoju ir girdžiu garsas taukšt ir tada matau tokį blyną ant priekinio stiklo.“

Kaip teigė A.Šurpickaja, keistų skambučių dažnumas priklauso ir nuo mėnulio fazės ir nuo savaitės dienos, ar net valandos. Tačiau dažniausiai įdomesnių aplinkybių detalių papasakoja moterys, vyrai išlieka santūresni, uždaresni.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.