Ar „Nemuno žiede“ dar atsiras vietos lenktynininkams - nežinia

Šį savaitgalį prasidės Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatas. Tiesa, jis vyks Estijoje. Ar bent vienas etapas bus surengtas Kačerginės „Nemuno žiede“, kurį savo jėgomis aptvarkė automobilininkai ir motosporto entuziastai, kol kas neaišku.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

May 14, 2014, 6:34 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 10:50 PM

Iš viso per sezoną bus surengti keturi žiedo čempionato etapai.

„Pirmas etapas vyks šį savaitgalį Estijoje, „Parnu“ trasoje. Tada sugrįšime į Lietuvą, kur kartu su „1000 km“ lenktynėmis ir Lietuvos žiedo pirmenybėmis turėsime ir antrąjį čempionato etapą.

Toliau - Ryga ir „Bikernieki“ trasa. Čempionatą norėtume tradiciškai užbaigti Lietuvoje, Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Tačiau prieš tai ji turi gauti licenciją. Jei licencija nebus suteikta, tada vėl važiuosime Latvijoje,“ - apie būsimą sezoną pasakojo Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) žiedo komiteto pirmininkas Mindaugas Boguševičius.

- Kokia dabar yra situacija su „Nemuno žiedo“ trasa?

- Trasa buvo aptvarkyta bendroje talkoje. Dirbo motociklininkai, automobilininkai ir dauguma motosporto entuziastų. Tikslus trasos likimas turėtų paaiškėti iki gegužės 21 dienos, kai ją inspektuos LASF saugaus varžybų organizavimo komitetas.

Po jų nuosprendžio mes žinosime, kokia yra reali trasos situacija, ko trūksta, ką reikia padaryti, kad joje galėtų vykti varžybos.

- Su kokiais didžiausiais iššūkiais susidūrėte prieš mėnesį tapęs žiedo komiteto pirmininku?

- Anksčiau dvejus metus dirbau žiedo komitete ir buvau atsakingas už techninių reikalavimų sudarymą ir suvienodinimą, todėl situaciją žinojau gerai.

Šiemet sudėtingiausia buvo suderinti visas naujojo sezono detales, ypač Palangoje vyksiančio etapo grafikus ir laikus.

Taip pat pradėjome derybas su „Fast Lap“, kurie taip pat į mūsų bendradarbiavimo perspektyvas žiūri teigiamai. Tolimesnes derybas kartu su žiedo komiteto nariu Dainiumi Matijošaičiu tęsime po „Parnu“ varžybų. Tikimės, kad rasime bendrą kalbą ir suvienysime susiskaldžiusią automobilių sporto bendruomenę.

- Kaip vertinate Lietuvos žiedinių lenktynių lygį?

- Žiedinės lenktynės vėl pradeda atsigauti. Kelerius pastaruosius metus stengiamės didinti automobilių skaičių. Lietuvos žiedo pirmenybėse visada startuoja 30-40, o žiedo čempionate - 20-30 automobilių, tai tikrai neblogas rezultatas.

Palyginti su kitomis Baltijos šalimis, mes pirmaujame. Tiek estai, tiek ir latviai visada atsižvelgia į mūsų techninius reikalavimus ir taikosi prie mūsų bendruomenės, nes mes turime kur kas daugiau žiedinių lenktynininkų ir šio sporto entuziastų.

- Ar auga nauja karta? Ar galėtumėte ką nors išskirti?

- Turime tikrai nemažai perspektyvių jaunų sportininkų, kurių dauguma važiuoja žiedo pirmenybėse, o vėliau pereina į čempionatą.

Šiandien galėčiau išskirti Tomą Jurevičių, kuris pradėjo nuo kartingų, vėliau važiavo žiedo pirmenybėse, o dabar antrus metus su 3 klasės BMW važiuoja žiedo čempionate. Džiugu, kad jauni sportininkai investuoja į techniką, ją tobulina ir siekia vis geresnių rezultatų.

* * *

Apie LASF

LASF (Lietuvos automobilių sporto federacija) įkurta 1990 metais Kaune, vienija automobilių sportą propaguojančius ar remiančius asmenis. Šiuo metu veikia 11 komitetų, kuriuose sprendžiami atskirų automobilių sporto šakų klausimai. LASF tikslas yra ne tik populiarinti saugų automobilių sportą, bet ir puoselėti bei kelti bendrą vairavimo kultūrą Lietuvoje: nuo mažiausių iki vyriausių vairuotojų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.