Policija sugalvojo, kaip išspręsti Vilniaus oro uosto chaosą

Važiuoti automobiliu į Vilniaus oro uostą – tikras iššūkis. Aplink – vien brangiai apmokestintos aikštelės, sustoti niekur negalima, aplinkui nardo taksi ir kiti vairuotojai.

Vilniaus oro uostą supa labai brangios stovėjimo aikštelės, todėl bandydami sutaupyti vairuotojai neretai sukelia chaosą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus oro uostą supa labai brangios stovėjimo aikštelės, todėl bandydami sutaupyti vairuotojai neretai sukelia chaosą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Feb 24, 2015, 9:40 AM, atnaujinta Jan 12, 2018, 12:13 PM

Bet Policijos departamentas sugalvojo, kaip šį chaosą išspręsti.

Pareigūnai siūlo Vilniaus tarptautiniame oro uoste numatyti geresnes galimybes išlaipinti ir įlaipinti keleivius, taip pat oro uosto prieigose leisti pusvalandžiui automobilius statyti nemokamai.

Šiuos ir kitus siūlymus departamento atstovai parengė atsižvelgę į vidaus reikalų ministro Sauliaus Skvernelio pavedimą Vilniaus oro uoste gerinti policijos darbo organizavimą ir eismo sąlygas.

Kaip nurodo Policijos departamentas, prie oro uosto esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje šiuo metu nėra jokios vairuotojams matomos informacijos apie nemokamą automobilių stovėjimą, todėl siūloma numatyti 30 min. nemokamo stovėjimo laiką bei įrengti apie tai įspėjančią informacinę švieslentę.

Policijos teigimu, prieš oro uostą įrengta taksi stovėjimo aikštelė šiuo metu užima dvi eismo juostas iš trijų, nors taksi automobiliai stovi tik vienoje juostoje. Todėl čia siūloma palikti tik vieną juostą taksi, o kitas dvi numatyti automobilių eismui, taip pat sudarant galimybę trumpam sustoti įlaipinti keleivius ir krauti bagažą, netrukdant kitoms transporto priemonėms ir maršrutiniam transportui.

Prie išvykimo salės pareigūnai siūlo praplatinti važiuojamąją kelio dalį, įrengti čia papildomas vietas trumpalaikiam keleivių išlaipinimui, pastatyti švieslentę vairuotojams su būtina informacija ir atitinkamais priminimais.

Švieslentėje esą būtų kintamos informacijos kelio ženklai, pavyzdžiui, susidarius spūsčiai būtų galima pakeisti esantį ženklą „Stovėti draudžiama“ į „Sustoti draudžiama“.

Taip pat eismo dalyviai esą galėtų būti informuojami apie draudimą sustoti ir įsijungtų kelio ženklas „Pėstieji“. Taip pat prie išvykimo salės siūloma įrengti greičio mažinimo kalnelius, nuolatinius ženklus „Pėstieji“ ir „Pėsčiųjų perėja“.

Policija pageidautų įrengti ir didelės raiškos vaizdo stebėjimo kamerų sistemą, kuri leistų stebėti eismą oro uosto atvykimo ir išvykimo zonose, atkarpose iki Rodūnios kelio ir F.Vaitkaus gatvės sankryžos, fiksuoti eismo pažeidimus, nustatyti netgi vairuotojų veidus.

Pareigūnai mano, kad nurodytos siūlomos priemonės galėtų pagerinti eismo situaciją oro uoste ir jo prieigose, o vairuotojai būtų geriau informuoti kaip elgtis.

Policijos vadovybės sprendimu, Vilniaus Vyriausiojo policijos komisariato darbuotojus nuo metų pradžios oro uoste ir jo prieigose pakeitė Lietuvos kelių policijos tarnybos pareigūnai – jie čia dirbs dar mėnesį.

Siūlymai parengti atsižvelgiant į taksi automobilių vairuotojų bei kitų eismo dalyvių pastabas.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.