Techinės pagalbos iškvietimas užsienyje tuština lietuvių kišenes

Svečioje šalyje sugedus automobiliui techninės pagalbos kaina gali būti iki keturių kartų brangesnė negu vidutiniškai Lietuvoje ir siekti apie 400 eurų, rodo draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ duomenys.

Lietuvoje techninės pagalbos sunkvežimio iškvietimas atsieina apie 100 eurų, tuo metu kitose Europos šalyse ši suma gali išaugti keturis kartus.<br>Vlado Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Lietuvoje techninės pagalbos sunkvežimio iškvietimas atsieina apie 100 eurų, tuo metu kitose Europos šalyse ši suma gali išaugti keturis kartus.<br>Vlado Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-07-26 14:26, atnaujinta 2017-05-17 18:13

Techninę pagalbą teikiantys bendrovės užsienio partneriai daugiausia prašymų padėti kelyje sulaukia liepą – šį mėnesį pagalbos prašymų iš užsienio keliuose su nuosavais automobiliais įstrigusių šalies gyventoju užregistruojama du kartus daugiau negu vidutiniškai per kitus metų mėnesius.

Transportuoja iki serviso

„Mūsų šalyje vienas techninės pagalbos specialisto iškvietimas atsieina apie 100 eurų, tuo metu kitose Europos valstybėse ši suma gali vidutiniškai išaugti net iki 400 eurų.

Užsienyje transportavimas vykdomas iki artimiausio autoserviso, kuriame automobilis suremontuojamas taip, kad klientas galėtų toliau tęsti kelionę.

Tokia galimybe pasinaudoja maždaug du iš trijų bendrovės klientų“, – sako „Lietuvos draudimo“ žalų valdymo skyriaus vadovė Viktorija Katilienė.

Brangiausiai techninės pagalbos paslauga kainuoja Jungtinėje Karalystėje, kur jos kaina vidutiniškai siekia 402 eurus. Antroje vietoje pagal paslaugos brangumą yra Švedija (391 euras), trečioje – Olandija (381 euras).

Dažniausiai techninės pagalbos kaina priklauso ne nuo konkretaus automobilio gedimo. Ją labiausia lemia atitinkamoje užsienio šalyje vyraujantis paslaugų kainų lygis, kartu keliaujančių žmonių, kuriuos tenka apgyvendinti viešbutyje, skaičius ir sugedusio automobilio transportavimo atstumas.

Prireikia kaimyninėse šalyse

Lietuvos gyventojų automobiliai dažniausiai sugenda Lenkijoje ir Latvijoje, taip pat Vokietijoje.

„Daugiausia prašymų padėti kelyje sulaukiame valstybėse kaimynėse, į kurias šalies gyventojai vyksta atostogauti, apsipirkti ar tvarkyti verslo reikalų. Tiek per praėjusius, tiek per šiuos metus maždaug ketvirtadalis mūsų klientų su techninėmis kliūtimis susidūrė ir dėl pagalbos kreipėsi Lenkijos keliuose“, – pastebi V. Katilienė.

Į užsienio šalis nuosavu automobiliu vykstantys bendrovės klientai itin dažnai susiduria su variklio gedimais, generatoriaus ir elektros sistemos gedimais. Eismo įvykiai yra palyginti reta priežastis, dėl kurios kviečiama pagalba, jie sudaro apie dešimtadalį visų techninės pagalbos prašymų.

„Svarbiausias patarimas į tolimas keliones nuosavu transportu susiruošusiems šalies gyventojams – prieš išvykstant nuodugniai patikrinti automobilį servise, pakeisti nusidėvėjusias kritiškai svarbias detales, neatidėti einamojo variklio aptarnavimo po kelionės“, – komentuoja V. Katilienė.

„Lietuvos draudimo“ nemokamos techninės pagalbos kelyje paslauga gali pasinaudoti visi Kasko draudimu savo automobilius apdraudę bendrovės klientai. Techninės pagalbos kelyje paslauga ištisą parą teikiama visoje Europoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.