Nuo sunkvežimių dūstantiems alytiškiams – dar vienas nusivylimas

Reikia nukreipti sunkiasvorį transportą, kad šis nustotų važinėti Alytaus Santaikos gatve. Tokios kalbos vis pasigirsta viešojoje erdvėje, o šią savaitę ir vėl pradėta apie tai diskutuoti, paviešintas galimas miesto aplinkkelio žemėlapis. Ar tai reiškia, kad pagaliau bus imtasi ryžtingų veiksmų?

Nuo sunkvežimių dūstantiems alytiškiams – dar vienas nusivylimas.<br>T.Bauro asociatyvi nuotr.
Nuo sunkvežimių dūstantiems alytiškiams – dar vienas nusivylimas.<br>T.Bauro asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Eglė Indrelytė (alytusplius.lt)

Jan 27, 2017, 11:41 AM, atnaujinta Apr 11, 2017, 8:35 AM

Socialiniame tinkle alytiškių aptariamame žemėlapyje pažymėta, kad sunkiasvoris transportas galėtų būti nukreiptas Tūkstantmečio tilto link į Pramonės rajoną, toliau – į planuojamas naujai įrengti miesto gatves.

Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Kęstutis Žuromskas teigė matęs minėtą Alytaus aplinkkelio žemėlapį, tačiau prisipažino, kad jokio naujo projekto nėra, o diskusijos kilo dėl to, kad savivaldybė paskelbė šiais metais planuojanti rekonstruoti Pramonės gatvės atkarpą nuo Alytaus kultūros komunikacijos centro iki Naujosios gatvės ir, jeigu pavyks rasti lėšų, nutiesti Perspektyvinę gatvę Pramonės rajone.

„Įgyvendinus šiuos projektus atsiras galimybė sunkiasvoriam transportui, važiuojančiam Kauno link, važiuoti tomis gatvėmis, aplenkiant miestą. Bet šio maršruto negalime vadinti aplinkkeliu. Be to, sunkiasvorio transporto, važiuojančio Marijampolės, Lazdijų, Lenkijos link, srautas Ulonų, Santaikos gatvėmis vis tiek išliks didelis“, – sakė K. Žuromskas.

Administracijos direktoriaus pavaduotojas svarstė, kad jeigu Alytus turėtų biudžete tiek pinigų, kiek, pavyzdžiui, Vilnius, aplinkkelis jau būtų įrengtas.

Anot jo, dėl tranzitinio sunkiasvorio transporto, kasdien pravažiuojančio Santaikos ir Ulonų gatvėmis, nuolat vyksta diskusijos su Susisiekimo ministerija, su Lietuvos automobilių kelių direkcija, bet konkretus sprendimas dar nėra priimtas.

„Kad būtų pasiektas norimas rezultatas, savivaldybė turi paruošti namų darbus. Tą mes ir darome. Šiais metais planuojame parengti minėtų gatvių rekonstrukcijos projektą, turime paskaičiuoti pravažiuojančių automobilių srautą“, – sakė K. Žuromskas.

O kol savivaldybė ruošia namų darbus, Ulonų ir Santaikos gatvių gyventojai ir toliau kenčia triukšmą, kvėpuoja užterštu oru.

Anksčiau buvo kalbama, kad sunkiasvoris transportas per miestą nebevažiuos, kai tik bus atidarytas Lietuvos tūkstantmečio tiltas. Tačiau jį atidarius, vilkikai ir toliau judėjo Ulonų ir Santaikos gatve, nes buvo nuspręsta palaukti, kol bus rekonstruota Naujosios, Putinų ir Kalniškės gatvių sankryža.

Kai sankryža jau sėkmingai veikė, pasiūlyta ir vėl laukti,  transporto judėjimą riboti tik tada, kai bus įrengta naujoji Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių žiedinė sankryža.

Ši sankryža jau taip pat rekonstruota, tačiau sprendimo, regis, teks dar palūkėti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.