Kardinaliai pasikeitus eismui Vilniuje keis šviesoforų reguliavimą

Taip pat šiuo metu projektuojamos svarbios visai miesto infrastruktūrai Pavilnionių ir Šiaurinė gatvės, o patvirtinus Mykolo Lietuvio gatvės detalųjį planą bus rengiamas ir šios gatvės projektas.

Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Vilniuje ruošiamasi keisti šviesoforų reguliavimą ir tiesti papildomą nuvažiavimą Oslo gatve.<br>S.Žiūros nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Feb 14, 2017, 3:27 PM, atnaujinta Apr 10, 2017, 2:57 AM

Patys vairuotojai sugaišta mažiau laiko spūstyse, o kai kurie jų net išvengia. Todėl galima greičiau ir ramiau pasiekti kelionės tikslą“, – pastebi Vilniaus meras Remigijus Šimašius. Vilniaus miesto eismo valdymo specialistai siekė palyginti, kaip keitėsi transporto srautai darbo dienomis 2016 m. trečiąją sausio savaitę ir 2017 m. trečiąją sausio savaitę. Transporto srautai buvo stebimi didžiausiose sostinės sankryžose: Ukmergės – Geležinio Vilko g., Geležinio Vilko – Gerosios vilties g., Laisvės – Pilaitės pr. – T. Narbuto g., Laisvės pr. – Rygos – Buivydiškių g., Justiniškių – Rygos g. sankryžose ir Ukmergės g. (pėsčiųjų perėja) ties Gedvydžių g. „Didžiausia Vakarinio aplinkkelio įtaka transporto srautams pastebima rytinio piko metu, kai vairuotojai iš miesto pakraščių suvažiuoja į aplinkkelį ir vyksta į darbą, mokslo įstaigas ar kitas vietas.

Ukmergės g. sumažėjus transporto srautams į centro pusę sumažėjo ir rytinės spūsties trukmė – ji trunka iki 50 min. trumpiau. Tuo tarpu Laisvės pr. ir Justiniškių g. transporto spūsčių nebepastebima“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė. M. Gusarovienės teigimu, didžiausi pokyčiai pastebimi Justiniškių g. – tiek centro kryptimi, tiek ir iš centro transporto srautai sumažėjo daugiau nei trečdaliu (36,44 proc.). Laisvės pr. užfiksuota daugiau nei 11 proc. mažiau transporto priemonių, o Ukmergės g. centro kryptimi – beveik 7 proc. „Pastebėjome ir tai, kad sumažėjus srautams vienose gatvėse, kai kuriose jie išaugo, pavyzdžiui, Rygos g. centro kryptimi juda penktadaliu (21,7 proc.) daugiau transporto priemonių.

Transporto srautai išaugo greta Vakarinio aplinkkelio esančiose gatvėse, nes jos pasirenkamos važiuojant į aplinkkelį ar iš jo išvažiuojant. Todėl vairuotojams dar prireiks šiek tiek laiko naujų maršrutų įpročiams suformuoti“, – sako M. Gusarovienė. Transporto srautų padidėjimai po Vakarinio aplinkkelio atidarymo taip pat pastebimi Oslo g. link Savanorių pr. esančios žiedinės sankryžos ir Tūkstantmečio g. Tam tikros spūstys susiformuoja ir ties nuvažiavimu į Gariūnus.

Tačiau, kaip tikina SĮ „Susisiekimo paslaugos“ eismo valdymo specialistai, planuojama keisti šviesoforų reguliavimą dalyje sankryžų, siekiant sureguliuoti pasikeitusius transporto srautus. Kad vilniečiams susisiekimas aplinkkeliu taptų dar patogesnis, šiais metais planuojama dar viena eismo juosta išplėsti nuvažiavimą iš aplinkkelio Oslo gatve.

Taip pat šiuo metu projektuojamos svarbios visai miesto infrastruktūrai Pavilnionių ir Šiaurinė gatvės, o patvirtinus Mykolo Lietuvio gatvės detalųjį planą bus rengiamas ir šios gatvės projektas.

Dar šiemet planuojama atnaujinti apšvietimą ir asfalto dangą prie aplinkkelio besišliejančiose gatvėse Justiniškėse ir Pašilaičiuose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.