Naują idėją pateikęs Kaunas įspaudė „Lietuvos geležinkelius“ į kampą

Dviračių revoliuciją pradėjęs Kaunas nusitaikė į dar vieną situaciją, galinčią palengvinti gyvenimą dviratininkams. 

 Kauno žvilgsnis į „Lietuvos geležinkelių“ piniginę gali būti naudingas gyventojams.<br> Kauno m.sav. nuotr.
 Kauno žvilgsnis į „Lietuvos geležinkelių“ piniginę gali būti naudingas gyventojams.<br> Kauno m.sav. nuotr.
 Kauno žvilgsnis į „Lietuvos geležinkelių“ piniginę gali būti naudingas gyventojams.<br> Kauno m.sav. nuotr.
 Kauno žvilgsnis į „Lietuvos geležinkelių“ piniginę gali būti naudingas gyventojams.<br> Kauno m.sav. nuotr.
 Kauno žvilgsnis į „Lietuvos geležinkelių“ piniginę gali būti naudingas gyventojams.<br> Kauno m.sav. nuotr.
 Kauno žvilgsnis į „Lietuvos geležinkelių“ piniginę gali būti naudingas gyventojams.<br> Kauno m.sav. nuotr.
 Kauno žvilgsnis į „Lietuvos geležinkelių“ piniginę gali būti naudingas gyventojams.<br> Kauno m.sav. nuotr.
 Kauno žvilgsnis į „Lietuvos geležinkelių“ piniginę gali būti naudingas gyventojams.<br> Kauno m.sav. nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jul 18, 2017, 5:37 PM, atnaujinta Jul 18, 2017, 5:41 PM

Kauno vicemeras Povilas Mačiulis feisbuke patalpintame vaizdo klipe kreipėsi į „Lietuvos geležinkelius“, siūlydamas koreguoti kainodarą, papildomai apmokestinančią dviračius vežančius keleivius.

„Kauno savivaldybė meta iššūkį „Lietuvos geležinkeliams“. Jeigu jūs padarysite, kad bilietas važiuojant iš Vilniaus į Kauną ir iš Kauno į Vilnių nekainuos papildomai vežantis dviratį, mes jums prie geležinkelio stoties įrengsime dviračių laikymo erdvę. 

Dirbkime kartu, kad dviratininkystė Kaune ir visoje Lietuvoje populiarėtų“, – teigė vicemeras P. Mačiulis.

Jei „Lietuvos geležinkeliai“ priims šį pasiūlymą, kelionės su dviračiu gerokai palengvės.

Vis tik, verta pastebėti, kad nors Kaunas naują saugyklą įvardija kaip dovaną „Lietuvos geležinkeliams“, realiai ji būtų skirta ne geležinkeliečiams, o paties Kauno gyventojams ir svečiams.

Šiuo metu važiuojant traukiniu iš Kauno į Vilnių arba atvirkščiai už dviratį reikia sumokėti apie tris eurus.

Pasirinkus greitąjį traukinį, bilietas žmogui su dviračiu kainuoja 9,24 euro, kai tuo tarpu be dviračio – 6,27 euro. 

Jei „Lietuvos geležinkeliai“ priims šį iššūkį ir pakoreguos kainodarą, Kauno miesto savivaldybė prie geležinkelio stoties įrengs modernią dviračių saugyklą.

Kaune dviračius nemokamai galima vežtis tiek viešajame transporte, tiek funikulieriuose. Taip pat tokią paslaugą taiko ir tarpmiestiniai „Kautros“ autobusai. Dviračių revoliuciją „Like Bike“ paskelbęs Kaunas ketina tapti pirmuoju miestu Baltijos šalyse, visiškai pritaikytu dviratininkams.

Kauno savivaldybės teigimu, jų planuose - nauji dviračių takai, dviratininkams skirtos žalios juostos gatvėse, dviračiams pritaikyti šaligatviai, tūkstantis naujų dviračių stovų ir daugybė kitų pokyčių. 

Kaunas siekia per artimiausius trejus metus kasdien dviračiais besinaudojančių miestiečių skaičių padidinti 5 kartus. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.