Tačiau šias taisykles ignoravusį dviratininką Vilniuje pamokė autobuso vairuotojas.
Vaizdo įraše matyti, kaip iš Vilniaus g. į Gedimino pr. įsuka dvigubas miesto maršrutinis autobusas ir iš karto suka į Jogailos g. Tuo pat metu šaligatviu važiuoja dviratininkas.
Nardydamas tarp pėsčiųjų, jis nemažindamas greičio išvažiuoja į pėsčiųjų perėja, kur kaip tik suka autobusas.
Dviratininkas, matyt, tikėdamasis, kad autobusas sustos, važiuoja toliau. Tačiau autobuso vairuotojas nė nemano praleisti dviratininko.
Dviratininkas sustabdė savo transporto priemonę kone įsirėžęs į autobuso šoną.
Tarp abiejų vyrų iš karto kilo ginčas. Galima tik numanyti, kad autobuso vairuotojas dviratininkui priminė KET 64.9 punktą: „Dviračių vairuotojams draudžiama: (…) važiuoti pėsčiųjų perėjomis.“
Nors ir užstoja kiti pro šalį važiuojantys dviratininkai, vaizdo įraše galima įžvelgti, kaip po kelias sekundes trukusio ginčo dviratininkas pabandė važiuoti toliau, autobusą apvažiuodamas iš priekio. Tačiau autobusas truktelėjo į priekį, nepraleisdamas dviratės transporto priemonės.
Tik tada, kai dviratininkas nulipo nuo dviračio ir į kitą gatvės pusę per pėsčiųjų perėją perėjo pėsčiomis, dviratį vesdamasis šalia, autobuso vairuotojas jį praleido.
Vaizdo įraše taip pat matyti, kaip dviratininkas vėliau sėdo ant savo dviračio ir toliau prieš eismą nuvažiavo vėl pažeisdamas kelių eismo taisykles.
Šį kartą KET 61 punktą: „Dviračio vairuotojui dviračio juosta leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta kitų transporto priemonių eismas gretima eismo juosta.“
Nors šiame vaizdo įraše matyti, kad dviratininkas autobuso vairuotojui dėsto savo argumentus, įvykus susidūrimui kaltu dėl avarijos šiuo atveju greičiausiai būtų pripažintas pats dviratininkas.