Naujienų portalui tengrinews.kz ji pasakojo, kad užsisakius paslaugą atvyko mikroautobusas. Tuomet dviese su mama jos įlipo į vidų, o čia pamatė dvi medines kėdes. Vairuotojas netgi pasiūlė ant jų prisėsti.
„Tai visiška beprotybė. Kaip gi atsisėdus ant tokios kėdės, pavyzdžiui, reikėtų užsisegti diržą?“ – stebėjosi ji.
Vairuotojas dar pajuokavo, kad dėl jų gali ir stalą pastatyti. Mergina atkreipė dėmesį, kad „Uber“ paslaugas teikiantiems automobiliams keliami griežti reikalavimai, o toks nežinia iš kur atsiradęs patobulinimas yra labai nesaugus.
Žurnalistams mergina pasakojo, kad tuo momentu labai skubėjo, todėl neturėjo laiko nei užsakyti kitą automobilį, nei parašyti atsiliepimą apie neįprastą vairuotojo elgesį.
„Uber“ atstovai rekomenduoja po tokių pasivažinėjimo įvertinti vairuotoją ir palikti trumpą komentarą.
Jie sako, kad paslaugų kokybės užtikrinimui naudojamas reitingavimas veikia tik tuomet, kai prie jo prisideda kuo daugiau keleivių. Jei bendras vairuotojo įvertinimas tampa mažesnis už nustatytą minimalų vidurkį, jis tiesiog atjungiamas nuo sistemos.
Kazachų portalas rašo, kad vairuotojas, kuris keleiviams siūlė medines kėdes, turėjo aukščiausią įmanomą penkių balų įvertinimų vidurkį.