Senas vaikiškas „Bugatti“ – brangesnis už tikrą mašiną

Nieko nestebina faktas, kad kolekcionierių trokštamas klasikinis automobilis gali būti įvertintas keliomis dešimtimis milijonų eurų. Tačiau mažiau žinomas faktas, kad aukcionuose parduodami ir senoviniai vaikiški automobiliai.

„Bugatti Type 52“ dar žinomas kaip „Bugatti Baby“ aukcione buvo parduotas už 94 tūkst. eurų.<br>Artcurial nuotr.
„Bugatti Type 52“ dar žinomas kaip „Bugatti Baby“ aukcione buvo parduotas už 94 tūkst. eurų.<br>Artcurial nuotr.
„Bugatti Type 52“ dar žinomas kaip „Bugatti Baby“ aukcione buvo parduotas už 94 tūkst. eurų.<br>Artcurial nuotr.
„Bugatti Type 52“ dar žinomas kaip „Bugatti Baby“ aukcione buvo parduotas už 94 tūkst. eurų.<br>Artcurial nuotr.
„Bugatti Type 52“ dar žinomas kaip „Bugatti Baby“ aukcione buvo parduotas už 94 tūkst. eurų.<br>Artcurial nuotr.
„Bugatti Type 52“ dar žinomas kaip „Bugatti Baby“ aukcione buvo parduotas už 94 tūkst. eurų.<br>Artcurial nuotr.
„Bugatti Type 52“ dar žinomas kaip „Bugatti Baby“ aukcione buvo parduotas už 94 tūkst. eurų.<br>Artcurial nuotr.
„Bugatti Type 52“ dar žinomas kaip „Bugatti Baby“ aukcione buvo parduotas už 94 tūkst. eurų.<br>Artcurial nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Mar 12, 2017, 1:09 PM, atnaujinta Apr 8, 2017, 3:29 AM

Vasario 10 dieną Paryžiuje vykusiame aukcione 1930 metais pagamintas „Bugatti Type 52“ buvo parduota už 94 tūkst. eurų.

Vaikišką mašiną suprojektavo pats Ettore Bugatti, kurio sportiniai trečiajame dešimtmetyje tiesiog dominavo lenktynių trasose. „Type 35“ kopiją, kuri vėliau oficialiai buvo vadinama „Type 52,“ jis pagamino antrajam savo sūnui Rolandui ketvirtojo gimtadienio proga.

E. Bugatti neketino siūlyti šio neįprasto gaminio pirkėjams, tačiau kai pademonstravo jį kolegoms kompanijos būstinėje Molšeime, visi buvo sužavėti ir paragino talentingąjį prancūzą imtis serijinės gamybos.

„Bugatti Type 52“ debiutavo 1927 metų Milano automobilių parodoje.

Miniatiūrinė vos 68 kilogramus svėrusios mašinėlės kėbulo ilgis siekė 1,8 metro. Ji galėjo išvystyti maksimalų 20 km/val. greitį.

Savo konstrukcija ji buvo panašesnė į tikrą automobilį nei šiuolaikiniai vaikų žaislai: mašina turėjo tikrus lengvųjų lydinių ratlankius su pripučiamomis padangomis, taip pat visų ratų stabdžius ir ganėtinai sudėtingą pakabą.

Mažojo automobilio ratus suko ant galinės ašies sumontuotas elektros motoras. Įrengtas tiesioginis traukos perdavimas, tačiau mygtuko paspaudimu buvo galima pasirinkti atbulinę pavarą.

Nuo 1927 iki 1937 metų buvo pagaminta 500 tokių vaikiškų automobilių, iš kurių iki mūsų dienų išliko maždaug penktadalis.

Dauguma šių mašinų yra privačių kolekcionierių rankose, tačiau jas taip pat galima pamatyti ir Prancūzijos muziejuose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.