Magistralė, apie kurią jums papasakosime, buvo numatyta tiesti kaip tik ten, kur buvo priimtas sprendimas statyti verslo centro pastatą.
Pastatas buvo pradėtas statyti, kuomet magistrale jau visu greičiu švilpė automobiliai. Japonams pavyko rasti neįprastą išeitį – tam, kad nereikėtų keisti nė vieno iš projektų, nuspręsta, kad kelias perskros „Gate Tower Building“ pastatą.
Tokiu būdu Japonijoje, Osakos mieste, atsirado vienas iš įdomiausių pastato ir kelio derinių ne tik Japonijoje, bet ir pasaulyje. Greitkelis perskrodžia šešiolikos aukštų „Gate Tower Building“, o aukštai nuo penktojo iki septintojo skirti magistralei, kuri pavadinta „Hanshin“.
Lentelė, kabanti ties centriniu pastato įėjimu skelbia, jog 5, 6 ir septintas aukštas atiteko magistralei. Nė viename iš šių aukštų liftas nestoja.
Šis originalus projektas – tai kompromisas tarp žemės savininko ir Japonijos valdžios. Po penkerius metus trukusių derybų priimtas sprendimas, kuris tenkino abi puses.
Derėtų pabrėžti, jog pastate nejuntamas nei triukšmas, nei vibracija.