Magistralės prie Kauno virsmas į 8 juostų kelią prasideda: paaiškėjo, kiek tai kainuos

Automagistralės Vilnius–Klaipėda ruožą nuo Biruliškių iki prekybos centro „Mega“ rekonstrukcijos konkursą laimėjo kelių statybos bendrovė „Fegda“, statybų kaina - 23,5 mln. eurų.

A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A1 magistralėje prie Kauno dėl intensyvaus eismo nuolat susidaro spūstys.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Feb 22, 2019, 11:00 AM, atnaujinta Feb 22, 2019, 12:21 PM

Lietuvos automobilių kelių direkcija sausio pabaigoje su „Fegda“ pasirašė dvi sutartis, nurodoma portale cvpp.lt.

Pagal ją „Fegda“ per metus – iki kitų metų vasario – 1,3 kilometro ruožą ruožą rekonstruos į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos bus skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui. 

Tai jau antrasis „Fegdos“ laimėtas užsakymas šiame ruože – pernai gruodį su įmone pasirašyta 17,5 mln. eurų vertės sutartis dėl Vytėnų sankryžos rekonstrukcijos.

Naujausiame konkurse taip pat dalyvavo viena didžiausių kelių ir tiltų statybos įmonių „Kauno tiltai“, o laimėtojas pasirinktas pagal ekonominio naudingumo kriterijų.

Be to, Kelių direkcija dar renkasi rangovą, kuris statys Sargėnų viaduką ir tiltą prie „Megos“ – paraiškos jam pateiktos vasarį. Maksimali projekto vertė siekia beveik 40 mln. eurų. 

Be šių sankryžų, magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda ruože ties Kaunu numatoma ir daugiau pokyčių: bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas. 

Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų – tiltų ir viadukų statybai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.