Pastarąjį kartą taip nutiko Krėvos gatvėje. Netoliese vyksta statybos ir nuolat juda sunkioji technika. Ji ir galėjo užkliudyti veidrodį, tačiau tikrasis įvykio kaltininkas nežinomas.
„Artimiausiu metu atstatysime suniokotą veidrodį, tačiau sunku tikėtis, kad pavyks išsiaiškinti, kas suniokojo šį įrenginį, mat eismo įvykis šioje vietoje nėra registruotas“, – kalbėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Pasak jo, lig šiol apie suniokotą veidrodį nebuvo gauta informacijos ir iš vietos gyventojų.
P.Keras atskleidė, kad vandalų mieste niokojami kelių eismo ženklai bei kitos eismo organizavimo priemonės nėra retenybė.
„Ženklai užpurškiami įvairiais dažais, apipiešiami grafičiais, kartais randama net šaunamuoju ginklu paliktų pėdsakų. Veidrodžiai bene mažiausiai atsparūs vandalų išpuoliams“, – kalbėjo P.Keras.
Iš viso Kaune veidrodžiai yra įrengti 35 vietose. Tai nėra daug, mat įprastų kelio ženklų mieste stovi daugiau kaip 25 tūkstančiai.
„Per metus vidutiniškai tenka atstatyti 5 vandalų ar per eismo įvykius suniokotus veidrodžius. Ypač dažnai šie įrenginiai nukenčia atokiose miesto vietose“, – aiškino P.Keras.
Šis įrenginys naudojamas, kai ties sankryža užtikrinti vairuotojui tinkamą matomumą galima tik pasitelkus papildomas priemones.
Tokie veidrodžiai itin populiarūs Ispanijoje, Italijoje, Šveicarijoje – šalyse, kuriose keliai dažnai driekiasi kalnuotomis vietovėmis, o miestuose tenka judėti siauromis gatvelėmis.