Vilniaus oro uoste keleivius vežios elektriniai autobusai

80 modernių elektrinių autobusų ir antžeminio aptarnavimo įranga per penkerius metus visiškai pakeisi taršias tradicines dyzelines keleivių pervežimo ir orlaivių aptarnavimo transporto priemones 17-oje pasaulio oro uostų. 

 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
 „Yutong“ elektrinis autobusas. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Nov 11, 2019, 3:55 PM

Taip sumažinti taršą bei daromą poveikį aplinkai nusprendė šiuose oro vartuose paslaugas jei teikianti arba planuojanti teikti viena didžiausių Rytų Europoje orlaivių ir keleivių antžeminių aptarnavimo bendrovių „Baltic Ground Service“ (BGS). 

Įmonės investicija kainuos 30 milijonų eurų, o pirmieji žalieji autobusai senuosius Vilniaus, Rygos bei Varšuvos oro uostuose pakeis jau 2020-ųjų kovą. 

Mažins aplinkos taršą 

BGS elektrinius autobusus išperkamosios ir operacinės nuomos būdu nuomosis iš kitos grupės įmonės „AviaAM Finance Leasing China“.

Šias transporto priemones gamina Kinijos bendrovė „Yutong Bus“.

Dabar ši įmonė yra vienas iš didžiausių pasaulyje atsinaujinančios energijos transporto priemonių tiekėjų.

Skelbiama, kad viena 12 metrų ilgio transporto priemonė anglies dvideginio emisiją sumažina 105 tūkst. kilogramų. Tai prilygsta 25 šeimos automobilių išmetamam CO2 kiekiui arba 573 išsaugotiems medžiams.

Naujos kartos transporto priemonės pasižymi ne tik aplinką tausojančiomis savybėmis, bet ir techniniais pajėgumais. 

Gamintojo duomenimis, naujieji autobusai vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 370 kilometrų, jų baterijų talpa – 374 kilovatvalandžių. 

Lyginant su dyzeliniais automobusais, „Yutong Bus“ ekologiško transporto išlaidos elektrai yra 89 proc. mažesnės nei degalams, o priežiūra – 28 proc. pigesnė.

Vilniečiai jau gali pamatyti 

BGS planuoja ne tik įsigyti ekologiškas transporto priemones, bet ir kurti joms infrastruktūrą. 

Dalyje antžeminio orlaivių aptarnavimo bazių jau pradėti elektrinių autobusų ir kitos įrangos įkrovimo įkrovimo stotelių įrengimo darbai. 

Pasak BGS vadovo Gyčio Gumuliausko, pakeisti senąjį taršų dyzelinį transportą žaliuoju nuspręsta ne dėl mados. 

Jo teigimu, tai įsipareigojimas tausoti aplinką aukštus kokybinius standartus išlaikančiai ir atsakingai verslą planuojančiai įmonei. 

„Skaičiuojame ne tik infrastruktūros išlaikymo kainą, bet ir savo planetoje paliekamo pėdsako svarbą. 

Nelaukiame, kol ateis rytojus – jį patys kuriame šiandien, investuodami į pažangius sprendimus“, – pabrėžia BGS vadovas G. Gumuliauskas. 

„AviaAM Leasing“ atstovas Simonas Baranaukas informavo, kad pirmieji elektriniai autobusai Pabaltijį pasiekė dar penktadienį, lapkričio 8-ąją, o nuo šiandienos išriedės į miesto gatves bandomiesiems važiavimams.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.