Atnaujintas viadukas išlaikė tik vieną žiemą: vilniečiai jautėsi lyg eidami per lūžtantį ledą

Geležinio Vilko gatvės viaduką virš Ateities gatvės šią savaitę vėl užgulė darbininkai – praėjusių metų pavasarį nutiestas asfaltas orų permainas išlaikė, o pėsčiųjų tako danga suskeldėjo kaip ledas.

Prieš metus sutvarkyta pėsčiųjų tako danga trupėjo po kiekvieno žingsnio, todėl rangovai nuo pirmadienio puolė taisyti broko – aukšto slėgio įrenginiais valė atšokusią tako dangą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Prieš metus sutvarkyta pėsčiųjų tako danga trupėjo po kiekvieno žingsnio, todėl rangovai nuo pirmadienio puolė taisyti broko – aukšto slėgio įrenginiais valė atšokusią tako dangą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Prieš metus sutvarkyta pėsčiųjų tako danga trupėjo po kiekvieno žingsnio, todėl rangovai nuo pirmadienio puolė taisyti broko – aukšto slėgio įrenginiais valė atšokusią tako dangą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Prieš metus sutvarkyta pėsčiųjų tako danga trupėjo po kiekvieno žingsnio, todėl rangovai nuo pirmadienio puolė taisyti broko – aukšto slėgio įrenginiais valė atšokusią tako dangą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 9, 2021, 1:09 PM, atnaujinta May 9, 2021, 1:09 PM

Lyg per lūžtantį ledą. Taip jautėsi vilniečiai eidami viaduku Geležinio Vilko gatvėje, virš Ateities gatvės. Visa pėsčiųjų tako danga trupėjo po kiekvieno žingsnio.

Tik „Sostinei“ pasidomėjus apie darbo broką jau šį pirmadienį viaduką užgulė darbininkai.

Jie aukšto slėgio įrenginiais valė atšokusią pėsčiųjų tako dangą.

Sostinės savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas patikino, kad savivaldybei situacija žinoma, o rangovas yra informuotas.

„Defektai atsiradę po žiemos ir jie bus pašalinti kaip įmanoma greičiau.

Juos šalins rangovas, todėl savivaldybei tai papildomai nekainuos“, – aiškino A.Visockas.

Viadukas Geležinio Vilko gatvėje ilgai stebino vilniečius. Pačioje gatvėje buvo nutiestas naujas asfaltas, o viadukas virš Ateities gatvės liko apleistas ir duobėtas.

Viadukas buvo remontuojamas tik praėjusį pavasarį. Tada A.Visockas aiškino, kad 2019 metais pasirašius priežiūros sutartį su viena įmonių pirmiausia buvo atliekami tęstiniai darbai: tvarkomi Drujos ir S.Batoro gatvių tiltai, Ozo ir Ukmergės gatvių viadukai, o praėjusį pavasarį pagaliau buvo sutvarkytas ir Geležinio Vilko gatvės viadukas.

Čia buvo pakeisti cinkuotais ir paaukštinti viaduko turėklai, sutvarkyti atitvarų blokai, monolitu paversti šalitilčiai, pakeista asfalto danga, sutvarkytos deformacinės siūlės ir atraminės viaduko sienos.

Viaduko remontui savivaldybė skyrė apie 200 tūkst. eurų.

Jau 2018 metais vilniečiai atkreipė savivaldybės dėmesį į šio viaduko būklę.

„Apačioje – gatvė ir autobusų stotelė. Galima įsivaizduoti, kokios pasekmės būtų, jei koks metalo gabalas nukristų ant žmonių“, – savivaldybei rašė vilniečiai.

Jų atsiųstose nuotraukose buvo matyti: viaduko turėklai surūdiję, pavojingai atrodo nuo konstrukcijų atitrūkusi turėklo dalis. Tokia atitrūkusi šio viaduko dalis buvo ne viena, o kelios.

Tačiau ir tada A.Visockas tikino, kad viadukas saugus visiems eismo dalyviams – tiek pėstiesiems, tiek automobiliams. Esą tereikėjo sutvarkyti atitrūkusią turėklo dalį.

Pasak A.Visocko, kiekvieną pavasarį savivaldybės specialistai atlieka visų tiltų, viadukų, tunelių, estakadų techninę priežiūrą.

Nors Geležinio Vilko gatvės viaduko būklė esą pavojaus nekėlė, nuspręsta jį sutvarkyti.

Skaičiai ir faktai

Vilniuje yra 51 tiltas, 67 viadukai, 8 estakados, 3 tuneliai.

Jų remontui kasmet skiriama apie 1 mln. eurų.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.