„Šį rudenį iniciavome reprezentatyvų gyventojų tyrimą, kuris atskleidžia šalies vairuotojų įpročius bei elgesį.
Remiantis tyrimo rezultatais:
Net 88 proc. vairuojančių Lietuvos gyventojų teigia valstybinės reikšmės keliuose rečiau ar dažniau viršijantys leistiną greitį. Niekada neviršijantys greičio iš vairuojančių apklaustųjų nurodė vos 11 proc.
Pagrindiniai motyvai, skatinantys vairuotojus laikytis kelių eismo taisyklių ir rinktis saugų greitį yra eismo įvykio baimė, greičio matuokliai bei baimė prarasti vairuotojo pažymėjimą.
10 proc. apklausoje dalyvavusių vairuotojų nurodė, kad rinktis leistiną greitį keliuose jų nepaskatintų niekas. Didžiausia dalis nurodžiusių, kad kelyje rinktis leistiną greitį jų nepaskatintų niekas, yra Panevėžio apskrities gyventojai, iš kurių šį pasirinkimą nurodė net 22 proc. apklaustųjų vairuotojų.
Net 81 proc. apklaustų vairuojančių Lietuvos gyventojų mano, kad pagrindinė priežastis, lemianti eismo įvykius, yra neatsakingas eismo dalyvio elgesys ir eismo taisyklių nesilaikymas“, – skelbiama įraše.
Kelių direkcija pasidalino keletu faktų apie Lietuvos keliuose viršijamą greitį bei atskleidė didžiausio lapkričio mėnesio lakstūno greitį.
„Leistino ir saugaus greičio viršijimas šalyje vis dar išlieka pagrindine eismo įvykių priežastimi.
Keletas naujausių faktų apie greičio viršijimą:
Vien per dvi lapkričio mėn. savaites valstybinės reikšmės keliuose įrengtomis greičio fiksavimo priemonėmis užfiksuota apie 7,5 tūkst. leistino greičio pažeidimų atvejų.
Didžiausias greičio viršijimo atvejis lapkričio mėn. buvo užfiksuotas kelyje Vilnius–Panevėžys, kai transporto priemonė važiavo 203 km/val. greičiu, taip šiame kelyje leistiną 110 km/val. maksimalų važiavimo greitį, viršijant net 93 km/val“, – rašo LAKD.