„Maserati“ nejaučia jokių sunkumų - pelnas viršija lūkesčius

Praėjusieji metai išskirtiniams prabangiems „Maserati“ automobiliams buvo itin sėkmingi – šių automobilių pardavimai pasaulyje, lyginant su 2012 metais, augo net 148 proc., arba beveik du su puse karto.

"Maserati" paklausa per metus išaugo du su puse karto.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
"Maserati" paklausa per metus išaugo du su puse karto.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 18, 2014, 12:42 PM, atnaujinta Feb 16, 2018, 4:15 AM

Tokią sėkmę lėmė puikus naujųjų „Maserati“ modelių „Quattroporte“ ir „Ghibli“, pasirodžiusių 2013 metais, debiutas.

Iš viso „Maserati S.p.a“ koncernas pernai pardavė ir pirkėjams pristatė 15 tūkst. 400 „Maserati“ automobilių. Parduoti 7 tūkst. 800 „Quattroporte“, kuriuo prekiauti pradėta kovo mėnesį, ir 2 tūkst. 900 spalį debiutavusio „Ghibli“ modelio automobiliai.

Užsakymų skaičius rodo, kad naujųjų „Maserati“ modelių populiarumas ir artimiausioje ateityje išliks aukštas: pernai gruodžio 31 dieną bendras dar nepristatytų abiejų modelių automobilių užsakymų skaičius siekė 26 tūkst. vienetų.

Anksčiau pasirodžiusių „GranTurismo“ ir „GranCabrio“ modelių 2013 metais parduota 4 tūkst. 700 vienetų - šis skaičius beveik nesiskyrė nuo šių modelių pardavimų 2012 metais.

Praėjusiais metais pagrindine „Maserati“ rinka išliko JAV - šioje šalyje, lyginant su 2012-aisiais, pardavimai augo 138 proc. ir siekė 6 tūkst. 900 vienetų.

Sparčiausiai pardavimai augo antroje pagal dydį Kinijos rinkoje: čia parduota 3 tūkst. 800 „Maserati“ automobilių arba net 334 proc. daugiau negu 2012 m.

Netgi Europoje, išgyvenusioje daug ekonominių problemų, naujųjų „Maserati“ modelių pardavimai augo 133 proc. ir siekė 2 tūkst. 500 vienetų. Azijos-Ramiojo vandenyno regione (neskaitant Kinijos) ir Artimųjų Rytų regione pardavimai augo atitinkamai 52 proc. ir 81 proc.

Bendros „Maserati“ pardavimų pajamos 2013 metais siekė 1,659 mlrd. eurų. Lyginant su 2012 m., jos taip pat augo daugiau negu dvigubai – 120 proc.

Ypač sėkmingas kompanijai buvo paskutinis 2013 m. ketvirtis: per jį „Maserati“ automobilių pardavimų pajamos siekė 776 mln. eurų ir sudarė 47 proc. visų metinių pajamų. Lyginant su 2012 m. paskutiniuoju ketvirčiu, pajamos augo beveik keturis kartus.

Tokį augimą, anot gamintojo, visų pirma, lėmė sėkmingas „Ghibli“ modelio debiutas.

Šeštosios kartos keturių durų „Quattroporte“ su aštuonių ir šešių cilindrų, „Ferrari“ įmonės kurtais varikliais „Maserati“ pasauliui pirmąkart pristatė 2013 m. sausį Tarptautinėje Šiaurės Amerikos automobilių parodoje Detroite, o kovo pradžioje Ženevos automobilių parodoje įvyko pirmasis „Quattroporte“ pristatymas Europoje.

Sportinio sedano „Ghibli“ pasaulinė premjera įvyko balandį Šanchajaus automobilių parodoje. Automobilis Lietuvoje buvo pristatytas 2013 metų vasarą.

Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį „Maserati“ pademonstravo „Quattroporte“ modelį su dyzeliniu varikliu, kuris yra montuojamas ir į „Ghibli Diesel“ automobilį. Taip pat šioje parodoje pristatytas „Ermenegildo Zegna Limited“ koncepcinis automobilis, sukurtas bendradarbiaujant su prabangiais Italijos mados namais „Ermenegildo Zegna“.

Šis automobilis pasižymi išskirtinėmis spalvomis ir ypatingu salono dizainu, keliančiu asociacijas su vyrišku aukštos klasės kostiumu. Lapkričio viduryje „Maserati Ghibli“ debiutavo JAV, Los Andželo automobilių parodoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.