„Renault“ paruošė net 350 naujojo „Master” versijų

Šiandien Birmingame, Jungtinėje Karalystėje atidaromoje komercinių automobilių parodoje, „Renault“ pristatys naują krovininį furgoną „Master“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 29, 2014, 4:00 PM, atnaujinta Feb 14, 2018, 10:58 AM

Dideliame „Renault“ furgone bus sumontuoti nauji „Twin Turbo“ varikliai. Nepaisant didesnės galios (iki 165 AG), gamintojas žada, kad jie naudos iki 1,5 l/100 km mažiau degalų.

Netrukus planuojama pristatyti ir „Master“ furgono naują L4 galiniais ratais varomą versiją.

Naujajame „Master“ modelyje sumontuotos naujos radiatoriaus grotelės, tokios pat, kokios naudojamos kituose lengvų krovininių automobilių klasės modeliuose.

Naujieji „Master“ automobiliai bus gaminami „Renault“ SOVAB gamykloje, Batiji mieste, Prancūzijoje, ir rinkoje pasirodys šią vasarą. Pernai atnaujinusi „Kangoo“ lengvų krovininių automobilių klasę, o visai neseniai ir „Trafic“ modelį, „Renault“ rengiasi pristatyti naująjį „Master“, kuris bus gaminamas Batiji mieste, Prancūzijoje. Pristatymo metu bus pademonstruoti nauji varikliai ir technologijos, taip pat atnaujintas dizainas.

Pagrindinė naujovė, slypinti po atnaujinto „Master“ automobilio dangčiu, 2,3 dCi varikliai, kurių galia siekia nuo 110 iki 165 arklio galių, vietoje 100–150 AG anksčiau.

135 AG ir 165 AG versijose naudojama „Twin Turbo“ technologija, todėl, anot gamintojo „Master“ L2H2 165 AG versija turėtų naudoti 6,9 l/100 km.

Degalų sąnaudas galima dar sumažinti iki 10 procentų paspaudus ekonominio režimo mygtuką, kuris reguliuoja variklio sukimo momentą ir klimato kontrolės sistemos nustatymus.

Atnaujinta klasė taip pat pasižymi naujomis saugos ir komforto užtikrinimo funkcijomis, įskaitant naujausios kartos elektroninę stabilumo kontrolės sistemą su standartine pagal apkrovą reguliuojama kontrolės įranga, pagalbinę pajudėjimo į įkalnę sistemą ir papildomo sukibimo sistemą, optimizuojančią sukibimą sunkiomis sąlygomis: ant sniego, purvo ir smėlio.

Priekabos svyravimo kontrolės sistemą taip pat bus galima pasirinkti kartu su vilkimo įranga. Nustačius priekabos svyravimą, sistema pakaitomis suaktyvina stabdžius ir riboja variklio sukimo momentą, kol svyravimas galiausiai dingsta.

„Master“ furgonų su „Twin Turbo“ varikliais vairo sistemoje sumontuotas elektrinis siurblys, palengvinantis manevravimą ir vairuotojo darbą sukant vairą esant nedideliam greičiui.

Keleivinėse furgono versijose sumontuota padangų slėgio stebėjimo sistema, perspėjanti vairuotoją, jeigu padangoje per žemas slėgis arba ji pradurta.

Kita nauja funkcija – pasirenkamas plataus matymo kampo veidrodis, kuris montuojamas ant keleivio pusėje esančio skydelio nuo saulės. Jis skirtas matyti anksčiau buvusią nematomą priešingą galinę automobilio pusę.

Gamintojas planuoja siūlyti daugiau nei iš 350 naujos „Master“ klasės versijų automobilių - keturi ilgiai, trys aukščiai; krovininio furgono, keleivinės kabinos, platforminės kabinos, važiuoklės kabinos variantai; priekiniai ir galiniai varomieji ratai; 8–22 kubinių metrų krovingumas.

Naujienos – L4H2 ir L4H3 krovininiai furgonai su viengubais galiniais ratais, kurie tinka tolimiesiems reisams ir kurjerio paslaugas teikiančioms bendrovėms. Didesnis tarpas tarp ratų arkų leidžia vežti padėklus furgono gale.

Naujojo „Master“ furgono priekinių grotelių dizainas įkūnija naują „Renault“ stilių.

Ankstesnės kartos „Master“ furgonai taip pat buvo populiarūs: jie užėmė 11,9 proc. rinkos dalies Europoje ir 13,4 proc. Viduržemio jūros ir Afrikos regione.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.