Naujasis XC90 bus pirmasis automobilis su nauju, iškilesniu geležiniu automobilio markės ženkliuku. Kartu su priekiniais T formos žibintais geležinis ženkliukas suteikia naujos kartos „Volvo“ automobiliams visiškai naują ir išskirtinę priekinės dalies išvaizdą.
Naujos kartos „XC90“ išsiskiria didesniu, išraiškingesnio dizaino variklio gaubtu, gerokai didesnėmis priekinėmis grotelėmis bei išskirtinės formos naujais priekiniais bei galiniais žibintais. Pirkėjai galės pasirinkti iš kelių skirtingo dizaino ir skersmens ratlankių – XC90 bus galima aprūpinti net 22 colių skersmens ratlankiais.
Naujojo XC90 pirkėjai galės rinktis iš kelių dviejų litrų 4 cilindrų „Drive-E“ variklių variantų. Naujas „Twin Engine“ variklis, sujungiantis dviejų litrų darbinio tūrio keturių cilindrų benzininį variklį su kompresoriumi ir turbina, ir elektrinį variklį išvysto beveik 400 AG, o anglies dioksido emisija – sieks vos 60 g/km.
Gausi standartinė saugumo įranga
Naujasis „XC90“ pasiūlys gausiausią standartinę saugumo įrangą. Septynvietis, visais ratais varomas visureigis nuslydimo nuo kelio apsaugą ir automatinę stabdymo sistemą, kuri automobilį sustabdys sankryžoje.
Jei automobilis pradeda slysti nuo kelio, naujasis „Volvo XC90“ nustato, kas vyksta, ir stipriai suveržia saugos diržus, kad keleiviai liktų savo vietose. Siekiant apsaugoti automobilio keleivius nuo stuburo sužalojimų, tarp sėdynės ir sėdynės rėmo sukurta energiją sugerianti sistema, kuri sušvelnina vertikaliąsias jėgas, susidarančias, kai automobilis kietai nusileidžia ant paviršiaus.
XC90 yra pirmasis pasaulyje automobilis su automatinio stabdymo technologija, kuri suveikia, jei vairuotojas sukasi priešais atvažiuojančią transporto priemonę. Tai yra dažna situacija judraus miesto sankryžose bei greitkeliuose, kuriuose leistinas greitis yra didesnis.
Prabangus interjeras
Ryškiausias interjero elementas yra į planšetinį kompiuterį panašus valdymo pultas su jutikliniu ekranu. Šioje sistemoje beveik nėra mygtukų, ji suteikia galimybę vairuotojams valdyti automobilį visiškai nauju būdu ir turėti prieigą prie internetinių produktų ir paslaugų asortimento.
Naujasis XC90 interjeras sujungia skirtingas medžiagas, pavyzdžiui, minkštą odą ir medieną, rankomis gaminamas detales, tarkim, pavarų perjungimo svirtį, pagamintą iš „Orrefors“, žinomo Švedijos stiklo dirbinių gamintojo, krištolo stiklo, ir paleidimo bei stabdymo („Start/Stop“) mygtukui ir garso reguliavimui skirtus valdiklius, pagamintus pasitelkiant deimantų pjovimo technologiją.
Septynviečiame automobilyje sumontuotos naujos sėdynės, kurios taip pat suteikia daugiau erdvės keleiviams antroje ir trečioje eilėje. Trečios eilės sėdynėse itin patogiai jausis aukštesni negu 170 cm keleiviai.
Moderni garso sistema
„Volvo Cars“ ir garso įrangos gamintoja iš Didžiosios Britanijos – „Bowers & Wilkins“ suvienijo jėgas ir naujajam „Volvo XC90“ sukūrė išskirtinės akustikos garso atkūrimo sistemą.
„XC90“ sumontuota moderniausia sistema su 1 400 vatų „D“ klasės stiprintuvu ir 19 „Bowers & Wilkins“ garsiakalbių. Viena iš naujojo „XC90“ inovacijų – oru vėdinamas žemadažnis garsiakalbis, kuris į automobilio kėbulą yra integruotas, o ne pritaisytas kaip atskiras įrenginys.
Garsiakalbiams koordinuoti ir garsui suderinti naudojama moderni garso apdorojimo programinė įranga.