„Audi“ sportiškumo ikoną pavertė penkiaduriu modeliu

Paryžiaus autosalone „Audi“ pristato nedidelį penkiadurį keturių vietų sportinį automobilį, dėmesį patraukiantį kompaktiškais gabaritais, atpažįstamu „Audi TT“ šeimos dizainu ir galingu 294 kW (400 AG) pajėgumo 2 l TFSI varikliu.

"Audi TT" ateityje gali virsti gana praktišku automobiliu.<br>Gamintojo nuotr.
"Audi TT" ateityje gali virsti gana praktišku automobiliu.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 3, 2014, 2:16 PM, atnaujinta Jan 28, 2018, 5:28 PM

„Mūsų sukurtas ir nuolat tobulinamas „Audi TT“ tapo šio dvidešimtmečio automobilių dizaino ikona. Pasiteisinę „Audi TT“ dizaino bruožai itin praturtino vėliau mūsų kurtų sportiškųjų penkiadurių „Audi A5“ ir „Audi A7 Sportback“ išvaizdą.

Naujasis „Audi TT Sportback“ demonstracinis konceptas tarsi byloja, jog ir „Audi TT“ gali perimti kituose modeliuose pasiteisinusius sprendimus bei patobulinimus“ – pristatydamas naująjį koncertą kalbėjo „Audi“ vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas.

Atvėrus dureles, žvilgsnį prikausto vis dar neįprastas „Audi“ prietaisų skydelis, kuriame visiems pažįstamos rodmenų skalės ir borto kompiuterio ekranas pakeistas didžiuliu 12,3 colio ekranu.

Priklausomai nuo automobilio būsenos ir vairuotojo nustatymų, jame gali būti rodomi įprasti automobilio rodmenys, atliekamas MMI sistemos, jungiančios automagnetolą, borto kompiuterį ir navigacinę, garso bei ryšio sistemas, valdymas. Oro kondicionieriaus valdymo elementai įkomponuoti į oro įleidimo kiaurymes dengiančias groteles.

Po variklio gaubtu sumontuotas gerokai modifikuotas „Audi EA 888“ variklių šeimos 4 cilindrų 2 l TFSI motoras. Šis 294 kW (400 AG) pajėgumo agregatas, galintis išvystyti iki 450 Nm maksimalų sukimo momentą, prieinamą sūkių diapazone tarp 2400 ir 6000 aps./min.

Maksimalus greitis išvystomas esant 7200 aps./min. Velenui sukantis dar tik 1900 aps./min. pasiekiamas ne mažiau įspūdingas 300 Nm sukimo momentas. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val trunka tik 3,9 sek., o vidutinės degalų sąnaudos - 7 litrai benzino 100 km kelio, vidutinė CO2 tarša - 162 g/ km.

Variklio sukimąsi valdo 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėžė, judesį ratams perduoda „quattro“ nuolatinė visų ratų pavara.

Nors šis modelis yra tik demonstracinis konceptas (net variklis nėra serijinės gamybos), gamintojas tikisi, jog nedidelis, bet galingas ketverių durų automobiliukas sužavės ne dar ne vieno autosalono lankytojus, o per keletą metų subręs ir serijinei gamybai.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.