C klasės automobilių konkurencija mūsų šalyje yra labai didelė, bet gamintojo atstovai įsitikinę, kad automobilis neliks nepastebėtas dėl jo originalumo.
Apsaugos nuo smūgių
„C4 Cactus“ išvaizda išties neįprasta. Bene įdomiausia jo naujovė – minkšto plastiko apsaugos „Airbump“, kuriomis padengti automobilio šonai ir kampai. Jiems neatsispyrė nė vienas renginio svečias, bet net ir daugybės rankų nuspaudyti automobilio šonai atrodė lyg nauji.
Kitos įdomios naujovės sumontuotos automobilio viduje - plačios priekinės sėdynės, sukurtos „sofos“ dvasia ir naujas skaitmeninis valdymo pultas su 7 colių ekranu. Keleivio oro pagalvė perkelta į stogą, o tai palieka priekyje sėdinčiam keleiviui daugiau erdvės ir pasidėjimo vietos.
Taip pat automobilį papuošia panoraminis stiklinis stogas su stipria šilumine apsauga, kad salonas būtų pilnas šviesos, bet nebūtų įkaitinamas saulės.
„C4 Cactus“ gali būti varomas 1,2 litro 82 AG arba 110 AG benzininiu varikliu, o „dyzelių“ gerbėjams siūlomi 1,6 litro 92 AG arba 100 AG varikliai. Bazinė automobilio kaina prasideda nuo 47,7 tūkst. litų.
Stereotipai galioja tik naudotiems
Automobilį apžiūrėjęs Dakaro maratono dalyvis Antanas Juknevičius įvertino, kad naujausias prancūzų gaminys bent iš išvaizdos atrodo labai patraukliai.
„Kai kalbame apie panaudotus automobilius, tikrai galima šį tą spręsti apie jų kilmės valstybę, nes vokiečiai pedantiškesni, rūpestingesni, laiku atlieka techninę apžiūrą ir reguliariai tikrina automobilį servise, o prancūzai vadovaujasi požiūriu, kad ne žmogus turi daiktui tarnauti, o daiktas žmogui.
Bet kalbant apie naujus automobilius, nemanau, kad gamintojas galėtų sau leisti gaminti nekokybišką modelį, kai tokia didelė konkurencija. Surinkimo kokybė turėtų būti vienodai prižiūrima visur, renkantis automobilį reikia žiūrėti į technologijas“, - svarstė patyręs lenktynininkas.