Tai – 13 proc. daugiau nei per atitinkamą laikotarpį pernai. Vien per rugsėjo mėnesį „Porsche“ pardavė 15,8 tūkst. naujų automobilių – 22 proc. daugiau nei per 2013 rugsėjį.
„Rugsėjo mėnesį sėkmingai vykdėme mūsų pasaulinės augimo strategijos uždavinius. Po „Cayenne S E-Hybrid“ pristatymo Paryžiaus automobilių parodoje „Porsche“ jau siūlo tris sportinius modelius su hibridine pavara „premium“ segmente.
Ketiname ir toliau tvirtinti savo inovacijomis grįstą lyderystę šiame segmente“, – sakė „Porsche AG“ pardavimų ir rinkodaros valdybos narys Bernhardas Maieris.
Didžiausias pardavimų augimas užfiksuotas už Senojo žemyno ribų. Kinijos rinkoje per pirmus devynis šių metų mėnesius parduota 32,6 tūkst. „Porsche“ automobilių – 19 proc. daugiau nei per 2013-ųjų sausio-rugsėjo mėnesius.
Europos rinkoje „Porsche“ pardavimai augo 15 procentų palyginus su 2013-ųjų tuo pačiu laikotarpiu. Čia sportinių automobilių gamintojas pardavė 43,3 tūkst. automobilių.
Namų rinkoje – Vokietijoje – „Porsche“ pritraukė 17,8 tūkst. klientų, 12 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.
Kaip ir Lietuvoje, taip ir visame pasaulyje šiuo metu populiariausias „Porsche“ modelis – visureigis „Cayenne“, kurio šiemet parduota net 51 tūkst. vienetų. „Gran Turismo Panamera“ modelio parduota 18,7 tūkst. vienetų.
Legendinis „Porsche 911“ taip pat gali pasigirti didėjančiu populiarumu – šiemet parduota net 22,9 tūkst. šių sportinių automobilio ikonų.