„Audi“ pristatė Le Mano lenktynių genų turintį modelį

Ar verta konstruoti hibridinį automobilį, kuriame įprasto elektros variklio trūkumus kompensuoja kitas elektros variklis?

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 23, 2014, 11:11 AM, atnaujinta Jan 20, 2018, 8:17 PM

„Audi“ inžinierių manymu, verta, jeigu tai – galingas sportinis bolidas su dviem traukos centrais, iš kurių vienas – vandenilinis variklis.

Turėdamas tokį mechanizmą, automobilis gali nuvažiuoti iki 500 km su viena įkrova, į aplinką išleisdamas ne daugiau, kaip porą lašų vandens ir demonstruodamas įspūdingus rezultatus lenktynių trasoje.

Los Andželo automobilių parodoje pristatomas įspūdingos konstrukcijos automobilis „Audi A7 Sportback h-tron quattro“ su vandeniliniu varikliu.

„Audi“ specialistai nesikuklina ir pristato superautomobilio ambicijų neslepiantį važiuojantį konceptą.

Priekyje sumontuotas elektros variklis suka priekinius ratus ir energiją gauna iš vandenilinio akumuliatoriaus. Unikalios konstrukcijos akumuliatoriuje vyksta cheminė reakcija, kurios metu gaminamas vanduo.

Vandeniliui reaguojant su deguonimi susidaranti elektros energija tiekiama priekinam varikliui. 100 km kelio sunaudojama maždaug 1 kilogramas vandenilio, kas pagal ekvivalentą atitinka maždaug 3,7 litro benzino.

Pilnos vandenilio talpyklos užtenka 500 km kelio. Šios talpyklos užpildymas trunka apie 3 minutes.

Papildomą galios ir eigos rezervą suteikia automobilio galinėje dalyje sumontuotas ir galinius ratus sukantis šiuolaikiniams „Audi“ hibridams būdingas elektros variklis, kuriam energiją tiekia 8,8 kWh talpos akumuliatorius. Važiuojant naudojant vien tik šį variklį, galima nuriedėti iki 50 km kelio.

Didžiausias 540 Nm sukimo momentas leidžia beveik dvi tonas sveriančiam automobiliui iki 100 km/val įsibėgėti per 7,9 s.

Abi elektros variklių sistemos - nepriklausomos viena nuo kitos. Šių variklių kuriamą galią valdo ir paskirsto naujos konstrukcijos elektroninė transmisija, judesį perduodanti „quattro“ visų ratų pavarai.

Abu varikliai gali veikti keliais skirtingais sąveikų režimais, priklausančiais nuo eismo sąlygų arba vairavimo pobūdžio bei prioritetų.

Šis perjungimas atliekamas automatiškai arba rankiniu būdu. „Audi“ inžinierius ypač domina lenktyninis režimas, kai sinchroniškai veikiančių variklių tandemas sukuria didelę trauką ir leidžia skuosti dideliu greičiu.

Ši koncepcija buvo išbandyta ir ne kartą pasiteisino Le Mano lenktynėse, garantuodama pergales „Audi“ komandai.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.