„Audi“ parodė dar nematytą universalą

Pernai pademonstravęs ateities dizaino kelrodžiu tapusį „Audi Prologue“ kupė, šis Vokietijos automobilių gamintojas nežada sustoti.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 26, 2015, 6:47 PM, atnaujinta Jan 12, 2018, 4:37 AM

Netrukus duris atversiančiame šiemetiniame Ženevos autosalone žiūrovai išvys dar vieną šios šeimynos konceptą – „Audi Prologue Avant“ universalą.

Kodėl „Audi“ dizaineriai „Prologue Avant“ universalą nusprendė kildinti iš kupė, jeigu universalas savo esme yra ne kas kita, kaip padidinto kraulumo sedanas?

Gamintojo teigimu, tai automobilių kūrėjų atsakas į pastaraisiais metais vyraujančias kupė funkcionalumo didinimo tendencijas, papildančias šį dvejų durų nuožulnaus stogo kėbulo tipą iki šiol jam nebūdingais bruožais.

Vieni automobilių gamintojai palengvino galinių kupė keleivių dalią, įstatydami galines dureles, kiti tą funkciją bandė spręsti didindinami stogo nuožulnumą automobilio galinės dalies link, įprastą sedaną papildydami veržlia kupė galine dalimi arba priešingai – pridėję tūrio, suteikė aukštos klasės kupė dar daugiau sedanams būdingo solidumo.

Tad pastaraisiais metais pasirodė ir ne vienas visiškai neįprastas, bet vykęs ir pasiteisinęs kupė – universalas.

Debiutuosiantis 5,11 m ilgio ir 1,97 m pločio prabangus penkiaduris demonstracinis automobilis, kuris vertinamas ne kitaip, kaip „Audi“ dizainerių atsakas į šiuo metu vyraujančias kėbulų tipų derinimo tendencijas, leidžia vairuotojui ir automobilio keleiviams mėgautis neprilygstamu veržlumo ir universalumo deriniu.

Visos jame pritaikytos pažangiausios technologijos yra jau dabar yra serijinės arba pakeliui į masinę gamybą.

Prietaisų skydelį sudaro trys jutikliniai ekranai, kuriuose, priklausomai nuo nustatymo ir automobilio būsenos, gali būti rodomos rodmenų skalės, automobilio vaizdo kamerų vaizdai bei jutiklių teikiama informacija arba borto kompiuterio, navigacinės sistemos ar automagnetolos duomenys bei jutiklinės valdymo priemonės.

Be to, gali būti prijungta iki trijų keleiviams skirtų, prie automobilio vietinio tinklo prijungtų OLED jutiklinių ekranų, suteiksiančių galimybę keleiviams mėgautis pažangiausiomis automobilinių pramogų ir interneto galimybėmis.

Ši mobiliųjų pramogų koncepcija jau diegiama ir pasiteisino serijinės gamybos naujosios kartos „Audi Q7“ visureigiuose.

Po „Audi Prologue Avant“ variklio gaubtu sumontuoti greitu laiku serijiniais tapsiantys agregatai. Judesį suteikia iš naujojo „Audi Q7“ „pasiskolintas“ forsuotas įkraunamas hibridinis pavaros mechanizmas.

Dyzelinio ir elektros variklių tandemo bendra galia – 335 kW (455 AG). Kai 3.0 TDI ir padidintos galios elektros variklis veikia kartu, „Audi Prologue Avant“ nuo iki 100 km/val. greitį pasiekia per 5,1 s.

Važiuojant vien tik elektriniu varikliu, galima įveikti iki 54 km kelią.

Adaptyvinė ratų pakaba reguliuoja važiuoklės standumą priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir kelio dangos sąlygų, o išmani visų varomų ir vairuojamų ratų pavara užtikrina neprilygstamą komforto, sportiškumo ir stabilumo bei patikimo valdomumo derinį, arba, priklausomai nuo įjungto režimo, suteikia prioritetą vienai iš šių savybių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.