Per pirmuosius 3 šių metų mėnesius prabangių vokiškų automobilių paklausa augo visose rinkose – pasaulyje parduoti 438 229 (pernai – 412 848) nauji „Audi“ automobiliai, arba 6,1 proc. daugiau, nei pernai tuo pat metu.
Pardavus automobilius gauta 14 mlrd. 651 mln. eurų pajamų (2014 m. 1 ketv. – 12 mlrd. 951 mln., +13,1 proc.) ir 1 mlrd. 422 mln. eurų veiklos pelno (2014 m 1 ketv.: 1 mlrd. 314 mln., +8,2 proc.).
Pelno marža siekė 9,7 proc. (2014 m 1 ketv.: 10,1 proc.).
Ketvirčio ikimokestinis pelnas siekė 1 mlrd. 497 mln. eurų (2014 m 1 ketv.: 1 mlrd. 398 mln.).
Ikimokestinė pelno marža siekė 10,2 proc. (2014 m 1 ketv.: 10,8 proc.).
Komentuodamas „Audi“ bendrovės 1 ketvirčio finansinius rezultatus, finansų ir organizacijos direktorius Axelis Strotbekas patikino, kad ketvirčio rezultatą vadovybė laiko geru, kadangi jis patenka į 8 – 10 procentų pelno maržos diapazono ribas ir nebuvo reikalo naudoti pelną formuojant atidėjimus, nežiūrint didžiulių „Audi“ investicijų į naujas technologijas, gamybinius pajėgumus ir realizacijos infrastruktūrą.
Iki 2019 metų „Audi“ planuoja investuoti 24 milijardus eurų. Dėl šių investicijų dabartinė modelių gama bus išplėsta iki 60 vienetų, o beveik visose gamybos bazėse bus įdiegtos tvarios veiklos strategijoje numatytos darbų saugos ir aplinkosaugos priemonės.