Naujasis „Audi Q7“ stebina galia ir svoriu

Erdviausiu salonu tarp miesto visureigių išsiskiriantis, taupesnis, net 325 kg lengvesnis modelis visais varančiais ratais – toks yra naujasis antrosios kartos „Audi Q7“.

Naujoji „Audi Q7“ lengvesnė net 325 kg.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Audi Q7“ lengvesnė net 325 kg.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-05-08 20:44, atnaujinta 2018-01-04 11:24

Šis modelis jau pasiekė pirmuosius pirkėjus.

„Audi Q7“ su 3.0 TDI dyzeliniu varikliu sveria tik 1995 kg – net 325 kg mažiau už pirmtaką.

Kėbulo, rėmo ir važiuoklės gamyboje gausiai naudojami lengvi lydiniai. Kiekvienas šių stambių automobilio sudedamųjų dalių elementas pagamintas iš kruopščiai pritaikyto pagal standumą ir maksimaliai įmanomai lengvo lydinio.

Jau vien šis automobilio svorio sumažinimas – veiksminga priemonė taupant degalus ir mažinant CO2 taršą.

Dinamiški varikliai

Variklių asortimente – du trijų litrų darbinio tūrio agregatai. 245 kW (333 AG) benzininis 3.0 TFSI leidžia iki 100 km/val. greitį pasiekti per 6,1 sek. ir išvysto maksimalų 250 km/val. greitį.

Šio variklio degalų sąnaudos – 7,7 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša siekia 149 g/km.

Q7 su 200 kW (272 AG) pajėgumo dyzeliniu 3.0 TDI varikliu 100 km/val. greitį išvysto jau po 6,3 sek. ir gali važiuoti maksimaliu 234 km/val. greičiu.

Šio variklio degalų sąnaudos – 5,7 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša – 179 g/ km.

Naujoviškas pavaros mechanizmas

2016 metų pradžioje Q7 šeimą papildys įspūdingas „Audi Q7 e-tron Quattro“. Tai bus pirmasis pasaulyje dyzelinis miesto visureigis – įkraunamas hibridas su quattro visų ratų pavara.

Judesį šiam modeliui suteiks 275 kW (373 AG) bendro pajėgumo dyzelinio ir elektrinio variklių tandemas, galintis išvystyti iki 700 Nm sukimo momentą.

Vertinant pagal hibridiniams automobiliams taikomą NEDC degalų sąnaudų nustatymo metodiką, „Audi Q7 e-tron Quattro“ 100 km kelio sunaudos 1,7 l dyzelino, o jo tarša bus tik kuklūs 46 CO2/km.

Važiuojant vien tik elektra, pilna akumuliatoriaus įkrova leis nuriedėti iki 56 km.

Naujoviški rodmenys ir valdikliai

„Audi virtual cockpit“ pavadintas skaitmeninis rodmenų masyvas pakeitė įprastą skalių rinkinį ir visą informaciją pateikia tiesiai priešais vairuotoją, todėl nebūtina nuolat kreipti žvilgsnį į informacinio kompiuterio ekraną, kuris, tobulėjant technologijoms, rodo vis daugiau informacijos.

Nors šis prietaisų skydas leidžia visiškai atsisakyti įprastos borto kompiuterio veikimu pagrįstos automobilio informacinės sistemos, jutiklinė MMI sistema išlieka.

Sėdinčius ant galinės automobilio sėdynės keleivius linksmina specialus „Audi“ planšetinis kompiuteris, leidžiantis valdyti daugumą garso ir multiterpės pramogų funkcijų, o su „Google Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ suderinama naujoviška mobiliųjų telefonų jungtis užtikrina junglumą ir sparčias bei tikslias interneto paslaugas bei pramogas.

Vairuoti padeda adaptyvinis tempomatas, degalus taupo energinio efektyvumo pagalbininkas, buksyravimo pagalbininkas padeda vilkti priekabą, atitinkami pagalbininkai padeda manevruoti, važinėti mieste, įveikti kamščius.

Įveikti sudėtingas sankryžas padės visiškai naujas eismo pagalbininkas, fiksuojantis eismą skersai kertamose gatvėse ar keliuose, o pavojingose situacijose pasiruošęs pagelbėti ir avarinis stabdys.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.