Kartu su naujos versijos modeliu pristatoma ir „Optivision“ kelio topografijos numatymo sistema. Tobulindami aerodinamines savybes „Renault Trucks“ inžinieriai rėmėsi naujausiais duomenimis, surinktais testuojant eksperimentinį „Optifuel Lab 2“ sunkvežimį. Svarbiausias aerodinaminis 2016 m. „T“ modelio patobulinimas – kaip papildoma įranga siūlomas integruotas oro srauto kreipiklis po priekiniu buferiu. Priklausomai nuo versijos, palyginti su dabartiniu modeliu, klientai gali sutaupyti iki 2 proc. degalų.
Tobulinant važiuoklę svarbiausiu prioritetu tapo svorio mažinimas. Buvo pakeista kai kurių elementų konstrukcija arba panaudotos lengvesnės tų pačių agregatų versijos, o tai sudarė sąlygas sutaupytą svorį paversti naudinga apkrova.
Pavyzdžiui, nauja varančioji ašis bei pneumatinė pakaba yra keletu kilogramų lengvesnės nei atitinkami ankstesnio modelio elementai, be to, klientai dabar gali rinktis ir aliumininį sukabinimo balną.
DTI 11 ir DTI 13 varikliai taip pat sulaukė patobulinimų, dėl kurių, gamintojo teigimu, pagerėjo degimo procesas ir atitinkamai sumažėjo degalų sąnaudos. Abu varikliai jau šiandien atitinka dar 2016 m. gruodžio 31 d. įsigaliosiančius, „Euro 6 C pakopos“ emisijų standartus.
Svarbiausia DTI 13 variklio naujovė – „common rail“ tipo degalų įpurškimo sistema. Varikliai komplektuojami su naujos kartos robotizuotomis „Optidriver“ pavarų dėžėmis.
Be pačių sunkvežimių konstrukcijos pakeitimų, „Renault Trucks“ pristato ir naują paslaugų, skirtų mažinti degalų sąnaudas, seriją. Viena jų – „Optivision“ kelio topografijos numatymo sistema, prijungta prie GPS palydovų tinklo.
Sistema leidžia sunkvežimiui pačiam priderinti pavarų jungimo, įsibėgėjimo bei greičio parinkimo strategiją prie maršruto sąlygų. Kiekvienos kelionės metu sistema registruos ne tik konkretaus sunkvežimio, bet ir visų panašiais maršrutais važiuojančių sunkvežimių su įdiegta „Optivision“ sistema duomenis.
Tai leis konkrečiam sunkvežimiui jau pirmąkart važiuojant nežinomu keliu pasinaudoti visais, ta pačia atkarpa važiavusių kitų sunkvežimių surinktais duomenimis.
Sunkvežimius su įdiegtu „Fuel Eco+“ paketu, į kurį įeina ekonominio režimo funkcija, su riedėjimo tuščia eiga kontrolės sistema, automatiškai atjungiamu oro kompresoriumi, kintamo srauto vairo stiprintuvo pompa ir automatine variklio išjungimo funkcija bei „Optivision“ sistema naudojantys vežėjai turėtų sumažinti savo degalų sąnaudas iki 5 proc..