Klientams bus siūlomos skirtingos „Peugeot Expert“ modifikacijos su dviejų dydžių išilgine baze ir trimis skirtingais kėbulo parametrais – nuo kompaktiško 4,6 m ilgio iki 5,3 m ilgio, kai krovinių skyriaus tūris – 4,6–6,6 m3, krovumas – iki 1400 kg.
Be to, esant poreikiui, automobilis gali būti pritaikytas vežti nuo dviejų iki šešių keleivių.
„Expert“ taip pat naudojasi tuo, kad dėl jo 1,9 m aukščio kėbulo automobiliu galima įvažiuoti į požemines ir daugiaaukštes stovėjimo aikšteles.
Kalbant apie variklius, bus prieinami naujausios kartos „BlueHDi“ dyzeliniai varikliai, kurių galia svyruoja nuo 95 AG iki 180 AG.
Pats ekonomiškiausias variklis 100 km vidutiniškai sunaudoja 5,1 l degalų. „Expert“ bus komplektuojamas tiek su mechanine, tiek ir su automatine pavarų dėže. Tai komerciniam automobiliui turėtų suteikti lengvajam automobiliui būdingo komforto.
Gamintojas taip pat pažymi, kad atnaujintas „Expert“ yra 150 kg lengvesnis už pirmtaką.
Bus siūlomi ir netikėti nauji sprendimai – automatiniu būdu atidaromos stumdomos šoninės durys ir modulinė nulenkiama keleivio sėdynė „Moduwork“.
Atsiras daugiau saugumo ir komforto įrangos: kelio ženklų atpažinimo, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo, nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo, automatinė stabdymo sistema „Active Safety Break“ sistemos.
Taip pat automatiniai tolimųjų šviesų žibintai, papildomas svarbiausią pateikiantis skydelis ir 7 colių multimedijos ekranas. Pastarasis yra suderinamas su išmaniojo telefono „Apple CarPlay“ ir „Mirrorlink“ sistema.
„Expert“ furgone įdiegta ir nauja 180 laipsnių parkavimo sistema. Intensyviomis eismo sąlygomis iš vienos juostos į kitą persirikiuoti padės nematomo kampo stebėjimo sistema.
„Peugeot Expert“ gali traukti iki 2,5 tonų svorio priekabą. Pagal specialų užsakymą galima įsigyti keturių ratų pavaros versiją.
Baltijos šalių rinkose „Peugeot Expert“ furgonas pasirodys 2016 m. vasarą.