Naujasis variklis buvo kuriamas nuo nulio, todėl kaip teigia „Harley-Davidson“ atstovai jame dera klasikinė išvaizda, garsas ir jausmas, kurį sukelia visos „Big Twin“ jėgainės. Visgi naujasis variklis patobulėjo visomis charakteristikomis.
Išlaikydamas klasikinį „V-Twin“ 45 laipsnių kampą tarp cilindrų „Milwaukee-Eight“ išvysto 11 proc. didesnį sukimo momentą nei ankstesni modeliai. Kiekvienam cilindrui sumontuoti 4 vožtuvai, kurie leidžia 50 proc. padidinti įsiurbimo ir išmetimo srautą.
Gamintojas tiktina, kad variklis subalansuotas taip, kad vibracija laisvomis apsukomis sumažėjo 75 proc., tačiau išliko klasikinis „Harley-Davidson V-Twin“ pojūtį, o greitkeliuose jis bus itin sklandus.
Naujos karščio mažinimo priemonės visuose „Milwaukee-Eight“ varikliuose turėtų pagerinti vairuotojo ir keleivio komfortą. Nepaisant išaugusios galios, lyginant su ankstesniais modeliais „Milwaukee-Eight“ variklis yra 7 proc. ekonomiškesnis.
Siūlomi dviejų darbinių tūrių naujieji motorai: dvi 1745 kubinių centimetrų modifikacijos standartiniams modeliams bei 1870 kubinių centimetrų versija skirtą „Custom Vehicle Operations“ (CVO) motociklams.
Visi „Harley-Davidson“ turistiniai modeliai taip pat bus aprūpinti naujais priekinės ir galinės pakabos elementais. Galiniai amortizatoriai su emulsine technologija leidžia viena rankenėle juos reguliuoti 15-30 proc. didesne eiga nei ankstesniuose modeliuose.
Priekiniai amortizatoriai pagaminti naudojantis „Showa SDBV“ technologija, taigi jų slopinimo charakteristikos ir sumažintas svoris bent teoriškai turėtų atkartoti lenktynėms skirtų šakių veikimą.