Turistiniams modeliams „Harley-Davidson“ paruošė galingą variklį

Legendinis amerikiečių motociklų gamintojas nutraukė paslapties skraistę nuo naujojo „Milwaukee-Eight“ variklio. Šis motoras – jau devintasis „Big Twin“ serijoje, pristatomas kartu su nauja pakaba skirta 2017 metų „Touring“ modeliams.

„Harley-Davidson“, kad naujojo variklio vibracija tuščia eiga bus mažesnė, tačiau klasikinis pojūtis išliks.<br>Gamintojo nuotr.
„Harley-Davidson“, kad naujojo variklio vibracija tuščia eiga bus mažesnė, tačiau klasikinis pojūtis išliks.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 25, 2016, 6:46 PM, atnaujinta May 14, 2017, 9:57 PM

Naujasis variklis buvo kuriamas nuo nulio, todėl kaip teigia „Harley-Davidson“ atstovai jame dera klasikinė išvaizda, garsas ir jausmas, kurį sukelia visos „Big Twin“ jėgainės. Visgi naujasis variklis patobulėjo visomis charakteristikomis.

Išlaikydamas klasikinį „V-Twin“ 45 laipsnių kampą tarp cilindrų „Milwaukee-Eight“ išvysto 11 proc. didesnį sukimo momentą nei ankstesni modeliai. Kiekvienam cilindrui sumontuoti 4 vožtuvai, kurie leidžia 50 proc. padidinti įsiurbimo ir išmetimo srautą.

Gamintojas tiktina, kad variklis subalansuotas taip, kad vibracija laisvomis apsukomis sumažėjo 75 proc., tačiau išliko klasikinis „Harley-Davidson V-Twin“ pojūtį, o greitkeliuose jis bus itin sklandus.

Naujos karščio mažinimo priemonės visuose „Milwaukee-Eight“ varikliuose turėtų pagerinti vairuotojo ir keleivio komfortą. Nepaisant išaugusios galios, lyginant su ankstesniais modeliais „Milwaukee-Eight“ variklis yra 7 proc. ekonomiškesnis.

Siūlomi dviejų darbinių tūrių naujieji motorai: dvi 1745 kubinių centimetrų modifikacijos standartiniams modeliams bei 1870 kubinių centimetrų versija skirtą „Custom Vehicle Operations“ (CVO) motociklams.

Visi „Harley-Davidson“ turistiniai modeliai taip pat bus aprūpinti naujais priekinės ir galinės pakabos elementais. Galiniai amortizatoriai su emulsine technologija leidžia viena rankenėle juos reguliuoti 15-30 proc. didesne eiga nei ankstesniuose modeliuose.

Priekiniai amortizatoriai pagaminti naudojantis „Showa SDBV“ technologija, taigi jų slopinimo charakteristikos ir sumažintas svoris bent teoriškai turėtų atkartoti lenktynėms skirtų šakių veikimą.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.