Atnaujintame „Porsche 911 GT3“ entuziastai vėl ras tai, ko seniai prašė

Ženevos automobilių parodoje „Porsche“ pristatė atnaujintą 911 GT3. Kaip skelbia gamintojas, šis modelis tobulintas tose pačiose trasose ir surenkamas ten pat, kur ir koncerno lenktyniniai automobiliai.

Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>newspress.co.uk nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>Gamintojo nuotr.
Atnaujintas „Porsche 911 GT3“ bus komplektuojamas ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

Lrytas.lt

Mar 14, 2017, 10:07 AM, atnaujinta Apr 8, 2017, 12:56 AM

Naujojo modelio šerdis – horizontalusis opozicinis 4 litrų darbinio tūrio variklis. Jo maksimali galia siekia 500 AG, o „Porshe“ tikina, kad jis yra praktiškai identiškas tam, kuris naudojamas lenktyniniuose „911 GT3 Cup“ automobiliuose.

Tokiems modeliams kaip 911 GT3, kuriais jų savininkai dažnai važinėja ir lenktynių trasose, svarbi ne tik variklio galia, bet ir jo svorio beigalios santykis. Šiame modelyje jis siekia 2,86 kg/AG.

Gamintojas skaičiuoja, kad dvivietis, lengvos konstrukcijos 911 GT3 su užpildytu degalų baku ir automatine septynių laipsnių dvigubos sankabos (PDK) greičių dėže sveria 1430 kg ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,4 sekundės.

Maksimalus išvystomas tokio 911 GT3 greitis – 318 km/valandą.

Tradicinio, gryno vairavimo entuziastams „Porsche“ taip pat siūlo 911 GT3 versiją su sportine mechanine šešių laipsnių pavarų dėže. To užkietėję sportinių automobilių entuziastai prašė jau seniai.

Tokios komplektacijos modelis nuo 0 iki 100 km/val. greitį išvysto per 3,9 sek. ir gali važiuoti maksimaliu 320 km/val. greičiu.

Valdoma galinė ašis

Naujojo modelio pakaba yra 25 mm žemesnė nei „911 Carrera S“. Be to, važiuoklė turi valdomą galinę ašį: priklausomai nuo važiavimo greičio, ratai pakreipiami ta pačia ar priešinga kryptimi nei priekinės ašies ratai ir taip pagerinamas automobilio vikrumas bei stabilumas.

Siekdama maksimalaus valdymo stabilumo, „Porsche“ į šį modelį taip pat integravo dinamines variklio pagalves, sumažinančias svirimą ir virpesius visoje transmisijoje, bei galinio diferencialo blokavimą.

Iš „Porsche“ superautomobilio „918 Spyder“ naujasis modelis paveldėjo 360 milimetrų skersmens vairą. Vairuotojo ir keleivio patogumui siūlomi net trys skirtingo sportinių sėdynių variantai.

Programėlė sportiškam važiavimui

Standartinėje „911 GT3“ modelio versijoje pirkėjai ras „Porsche“ komunikacijos valdymo sistemą „su navigacija ir realaus laiko eismo informacija.

Taip pat programėlę, kuri leis savininkams atvaizduoti, įrašyti ir analizuoti detalius važiavimų duomenis savo išmaniajame telefone.

„Porsche“ įgaliotoji atstovė Lietuvoje „Prime Auto“ skelbia, kad pirmieji „Porsche 911 GT3“ modeliai į gatves turėtų išriedėti jau šios vasaros pradžioje.

Šių automobilių užsakymai jau yra priimami, o modelio kaina su mokesčiais prasideda nuo 154 977 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.