Automobilis gavo visiškai naują išorės ir vidaus dizainą, tapo erdvesnis, pasižymi skaitmeniniam pasauliui pritaikyta naujos struktūros vairuotojo vieta ir daugybe pagalbinių sistemų, kurios anksčiau buvo diegiamos tik „Golf“ ir „Passat“.
Išankstiniai naujojo „Polo“ pardavimai prasidės jau šią vasarą. Planuojama, kad Lietuvos rinkoje jis pasirodys rudens viduryje. Rinkai automobiliai bus pristatyti su galios diapazonu, siekiančiu nuo 75 iki 150 AG. Mažiausia „Polo“ kaina Lietuvoje sieks 13 800 eurų.
„Volkswagen“ skelbia, kad šeštosios kartos „Polo“ yra didesnis už pirmtaką, tačiau išoriškai išliko madingai kompaktiškas automobilis. Gamintojas akcentuoja erdvesnį interjerą ir didesnį bagažo skyrių, kurio talpa siekia 351 litrą.
Didesnis naujasis „Polo“ prisitaikė prie žmonių, kurie irgi užaugo, be to, jis dar efektyviau naudoja savo vidinę erdvę. 4 053 milimetrų ilgio hečbekas yra šiek tiek trumpesnis už ketvirtosios kartos „Golf“, tačiau turi 53 milimetrais ilgesnę ratų bazę ir daugiau erdvės vairuotojui, keleiviams bei bagažui.
Modelių gamą vainikuos sportiškiausias „Polo GTI“. Šis modelis bus varomas 2,0 litrų TSI, 200 AG galios variklio.
Bazinė naujojo „Polo“ versija turės šviesos diodų dienos važiavimo žibintus, greičio palaikymo sistemą, aplinkos eismo stebėjimo sistemą su avarinio stabdymo mieste funkcija ir pėsčiųjų atpažinimo sistema.
Naujovės papildomos įrangos programoje yra galiniai šviesos diodų žibintai, klimato kontrolės sistema su oro kokybės jutikliu ir antialerginiu filtru, belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas ir didžiulis panoraminis stoglangis.
„Volkswagen“ siekė sukurti patį pažangiausią pasaulyje kompaktiškos klasės automobilį, todėl „Polo“ gausiai aprūpintas pagalbinėmis ir komforto sistemomis.
Siūloma papildoma įranga apima „aklosios zonos“ persirikiavimo į kitą eismo juostą sistemą su išvažiavimo iš stovėjimo vietos pagalba, pusiau automatinę automobilio sistemą, skirtą išvažiuoti iš stovėjimo vietų ir manevruoti.
„Polo“ taps pirmuoju „Volkswagen“ koncerno modeliu, kuris bus aprūpintas naujos kartos aktyviu informaciniu ekranu.
Žadama, kad grafiniai atvaizdai jame bus daug aiškesni ir paprasčiau naudojami. Taip pat bus įrengta naujausios kartos informacijos ir pramogų sistema su stikliniu ekranu, kurio įstrižainė sieks nuo 6,5 iki 8,0 colių.