„Mercedes-AMG“ pristatė automobilį lyg iš kito pasaulio: 5 varikliai ir 1000 AG

Vokietijoje vykstančioje Frankfurto automobilių parodoje – gausu įvairių naujienų, bet pro naujausią „Mercedes-AMG“ modelį ramiai praeiti tiesiog neįmanoma.

 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Gamintojo nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 „Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.<br> AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (24)

Lrytas.lt

2017-09-13 21:24

Sportinių automobilių gamintojas pristatė „Formulės-1“ technologijų pilną modelį, kurio galimybės – tiesiog neįtikėtinos.

„Project One“ automobilio pagrindas – hibridinė sistema, naudojama ir „Mercedes“ F-1 ekipos boliduose.

Ji sudaryta iš 1,6 litro darbo tūrio V6 variklio, kuris gali suktis net iki 11 tūkst. aps/min bei elektrinio motoro, kuris generuoja elektrą iš kinetinės variklio energijos ir gali panaikinti net mažiausią „turbo lag'ą“. Benzininis variklis bei MGU-K vadinamas elektros motoras kartu sukuria net 670 AG ir perduoda jas į galinius automobilio ratus.

Tačiau to negana – iš viso 1000 AG turinčiame automobilyje yra dar trys elektros motorai.

Vienas iš jų įmontuotas tarp dviejų padalintos turbinos pusių (split turbocharger, - angl.). Toks netradicinis sprendimas leidžia laikyti karštas išmetamąsias dujas, kurios suka turbiną, toliau nuo kompresoriaus, todėl į variklį patenka vėsesnis ir tankesnis oras, o tai padeda išgauti daugiau galios.

Abi turbinos pusės sujungtos velenu, kuris turi 121 AG elektrinį variklį, skirtą kompresoriui, jei neužtektų pakankamai jėgos iš išmetamųjų dujų. Ši, taip pat iš F-1 pasiskolinta sistema vadinama MGU-H.

Dar du elektros varikliai, kiekvienas turintis po 161 AG, įrengti ant priekinės „Project One“ ašies, todėl automobilis varomas visais ratais, o į juos perduodamus sūkius reguliuoja itin pažangus kompiuteris.

„Project One“ turi automatizuotą „AMG-Speedshift“ aštuonių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

O jo galimybės sunkiai suvokiamos. Gamintojas neskelbia, per kiek laiko „Project One“ įsibėgėja iki 100 km/val, nes toks greitis šiam automobiliui nieko nereiškia. 

Tačiau 200 km/val. jis pasiekia mažiau nei per 6 sekundes ir pasiekia maksimalų 348 km/val. greitį.

Vien elektra šis hibridas gali nuvažiuoti 40 kilometrų.

„Automobilių sportas mums nesibaigia lenktynėmis. Būdami intensyvioje konkurencinėje kovoje mes vystome technologijas, kurios yra labai naudingos mūsų serijiniams automobiliams, - tvirtino „Mercedes-Benz“ vadovas dr. Dieteris Zetsche. - Mes remiamės savo patirtimi ir sėkme iš trijų konstruktorių ir pilotų įskaitų čempiono titulų, kad galėtume į kelius pirmą kartą perkelti „Formulės-1“ technologijas su „Project One“.

Išskirtinį modelį Frankfurte pristatė "Mercedes" ekipos lenktynininkas, F-1 pasaulio čempionas Lewisas Hamiltonas.

„Project One“ bus pagaminta tik 275 vienetai, o kiekvienas automobilis kainuos nuo 2,275 mln. eurų. Jie pirkėjams bus pristatyti tik 2019 metais, bet visos šios sąlygos nesustabdė greičio gerbėjų – visi „Project One“ jau užsakyti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.