Automobilių gabenimu garsėjanti „GEFCO Baltic“ pristatė naujų paslaugų

Lietuva ir kitos Baltijos šalys virsta augančia kryžkele, per kurią tarp Rytų ir Vakarų juda vis daugiau naujų automobilių, jų detalių bei kitokios produkcijos.

 GEFCO generalinis direktorius bei valdybos pirmininkas Lucas Nadalas (kairėje) ir „GEFCO Baltic“ generalinis direktorius Martynas Keršys.<br> Organizatorių nuotr.
 GEFCO generalinis direktorius bei valdybos pirmininkas Lucas Nadalas (kairėje) ir „GEFCO Baltic“ generalinis direktorius Martynas Keršys.<br> Organizatorių nuotr.
 „GEFCO Baltic“ apyvarta per 2017 metus išaugo net 23 proc.<br> Organizatorių nuotr.
 „GEFCO Baltic“ apyvarta per 2017 metus išaugo net 23 proc.<br> Organizatorių nuotr.
 „GEFCO Baltic“ apyvarta per 2017 metus išaugo net 23 proc.<br> Organizatorių nuotr.
 „GEFCO Baltic“ apyvarta per 2017 metus išaugo net 23 proc.<br> Organizatorių nuotr.
 „GEFCO Baltic“ apyvarta per 2017 metus išaugo net 23 proc.<br> Organizatorių nuotr.
 „GEFCO Baltic“ apyvarta per 2017 metus išaugo net 23 proc.<br> Organizatorių nuotr.
 „GEFCO Baltic“ apyvarta per 2017 metus išaugo net 23 proc.<br> Organizatorių nuotr.
 „GEFCO Baltic“ apyvarta per 2017 metus išaugo net 23 proc.<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Specialiai Lrytas.lt iš Rygos

Jul 2, 2018, 10:39 AM, atnaujinta Jul 2, 2018, 10:49 AM

Logistikos giganto, didžiausio Europoje naujų automobilių vežėjo GEFCO, dukterinės įmonės „GEFCO Baltic“ generalinis direktorius Martynas Keršys patvirtino, kad per 2017 metus jos apyvarta išaugo net 23 proc.

„GEFCO Baltic“ apyvarta pernai pasiekė 30,6 mln. eurų, o visų verslo segmentų, kaip pagamintų transporto priemonių logistika, pramonės gamintojai, atsarginės dalys, automobilių komponentai ir kitų, rodikliai augo. Ši tendencija tęsėsi ir per pirmuosius penkis 2018 m. mėnesius, todėl bendrovė šiemet irgi tikisi gerų rezultatų.

Pasak M.Keršio, prie augimo daug prisidėjo augantys krovinių srautai iš Rusijos bei kitų Rytų valstybių bei aktyvus darbas paskirstant bei formuojant krovinius, keliaujančius tarp Lietuvos ir kitų Europos valstybių. 

Naujos galimybės

Didžiąją įmonės darbo dalį sudaro naujų automobilių logistika, bet „GEFCO Baltic“ įgyvendino ir itin įdomių nestandartinių pervežimų. Kaip vieną iš sudėtingiausių projektų M.Keršys įvardijo vieno iš didžiausių pasaulyje krano pergabenimą iš gamyklos Belgijoje į užsakymo vietą vakarų Kazachstane.

Milžiniškas kranas buvo tokio dydžio, kad galėtų pakelti net garsiąją Laisvės statulą, todėl vežėjas dėl jo transportavimo ėmė konsultuotis dar gamybos metu. „GEFCO Baltic“ specialiai šiai operacijai parinko Paldiskio uostą Estijoje ir panaudoję 58 jūrinius konteinerius, 63 nestandartinių krovinių platformas bei kitus krovos būdus per 6 savaites pristatė kraną užsakovui, kuris puikiai įvertino lietuvių bei latvių darbą.

2016 m. „GEFCO Baltic“ pradėjo naują maršrutą iš Lenkijos į Baltijos šalis, kuriuo prekės pristatomos per 48-96 valandas. Dar vienas sėkmingas projektas – naujas multimodalinių krovinių maršrutas tarp Vokietijos ir Kinijos, per Rygos uostą. Pirmasis traukinys su 52x40 pėdų konteineriais buvo išsiųstas į Kiniją 2017 m. gegužę.

M.Keršio teigimu, tai labai perspektyvus maršrutas, nes įvairios prekės juda ne tik iš Kinijos į Europą, bet ir priešinga kryptimi, nes pasiturintys kinai vertina vakarietiškas prabangos prekes. 

Geležinkeliu ypač patogu pervežti prabangius automobilius, kuriuos būtina saugoti ir nuo menkiausių įbrėžimų. GEFCO rado būdą automobilius saugiai patalpinti į uždarus konteinerius, kuriuos paprasta perkrauti nuo siauresnės europietiškos vėžės geležinkelio platformų ant Rytuose paplitusių platesnių, ir taip pervežti automobilius saugiau, nei įprastuose transporto priemonių vagonuose.

Įveikė krizę

10 metų veikiančią „GEFCO Baltic“ puikiai įvertino ir GEFCO generalinis direktorius bei valdybos pirmininkas Lucas Nadalas. 

„Baltijos GEFCO gimė per patį krizės smūgį 2008-aisiais. Vėliau buvo dar daugiau iššūkių, įskaitant sunkumus Rusijos rinkoje per naftos kainų krizę. Bet jie viską įveikė dėl savo veržlumo, atkaklumo ir mokėjimo greitai prisitaikyti prie pokyčių“, – tvirtino jis.

Pasak L.Nadalo, per 10 veiklos metų „GEFCO Baltic“ tapo svarbiu Baltijos šalių automobilių pramonės logistikos ir transporto paslaugų rinkos žaidėju. 

Latvijoje veiklą pradėjusi, o 2011-aisiais ir į Lietuvą išsiplėtusi „GEFCO Baltic“ išgyveno didelį virsmą 2013-aisiais, kai GEFCO įkūrėja PSA („Peugeot“-„Citroen“) grupė pardavė 75 proc. visos logistikos grupės akcijų investuotojams.

„Mes didžiuojamės savo istorija, kūrusia mūsų patirtį. Per tuos metus mes padidinome klientų portfelį, diversifikuodami verslo modelį, siūlydami rinkai naujus ir inovatyvius logistikos sprendimus. Į visus iššūkius išmokome žvelgti per platesnę prizmę, atsižvelgdami į klientų poreikius, ieškodami geriausių būdų kurti ilgalaikius santykius ir drauge augti“, – tvirtino M. Keršys. 

Stipri kryptis

Kartu su motinine įmone, Baltijos šalių GEFCO išplėtė paslaugų spektrą nuo pagamintų transporto priemonių ir kitų prekių pervežimo iki sudėtingų tiekimo grandinių organizavimo lyderiaujančioms Europos pramonės įmonėms. Bendrovė diversifikavo savo klientų portfelį, įgydama klientų daugelyje pagrindinių pramonės šakų.

„GEFCO Baltic“ išvystė 800 partnerių tinklą ir išplėtė klientų portfelį iki 300, tarp kurių – tokios kompanijos kaip PSA, „General Motors“ ir kitos, o šįmet gavo Geros platinimo praktikos pažymėjimą Lietuvoje bei Latvijoje ir įgijo teisę tiekti žmonėms skirtus medicininius produktus.

„Per dešimt metų Baltijos šalių rinkoje GEFCO tapo stipriu rinkos žaidėju, turinčiu ypač didelę patirtį pagamintų transporto priemonių logistikos bei sprendimų pramoniniams gamintojams srityje. 

Baltijos šalių rinka visada bus reikšminga GEFCO grupės darbui ir plėtrai, turint galvoje jos, kaip tranzito vartų, svarbą. 10 metų mums yra ypatingas įvykis, tačiau mūsų tikslas išlieka nepakitęs – ir ateityje stiprinti savo pozicijas Baltijos valstybėse“, – sakė L.Nadalas.

Dėmesys naujovėms

Jis atkreipė dėmesį ir į tolesnius GEFCO grupės žingsnius. 47 šalyse veikianti, 13 tūkst. darbuotojų turinti „GEFCO Group“ 2017 m. pasiekė 4,4 milijardo eurų apyvartą, bet L.Nadalas pabrėžė, kad galvojant apie ateitį būtina nesustoti ir įvertinti, kaip netrukus keisis logistikos verslas.

Viena iš didžiausių GEFCO inovacijų – aplikacija „My Car Is There“, skirta naudotų automobilių pervežimo paslaugai. 

„Naudotų automobilių prekyba per pastarąjį dešimtmetį stipriai pasikeitė – dabar dauguma verslininkų yra nebe pavieniai žmonės, su pluoštu pinigų važiuojantys į Vokietijos turgus, bet įmonės, bendradarbiaujančios su užsienio partneriais, tokiais kaip lizingo bendrovės ar automobilių salonai. Todėl jiems reikalinga galimybė parvežti po vieną ar keletą automobilių“, – sakė M.Keršys.

Pasak jo, šiuo metu paslauga siūloma įmonėms, bet ateityje ją planuojama pritaikyti ir žmonėms, kurie nori patys išsirinkti ir nusipirkti automobilį iš užsienio šalies.

GEFCO itin glaudžiai dirba su startuoliais per „Tecstars“ programą ir skatina kiekvieną iš įmonės darbuotojų teikti idėjas naujoms paslaugoms ar procesų optimizavimui.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.