„Jeep“ pristatė visureigių legendą – naujos kartos „Wrangler“

„Jeep Wrangler“ yra vienas pavyzdžių, kodėl šio gamintojo pavadinimas tapo bendriniu žodžiu, reiškiančiu automobilio tipą – visureigį.

„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
„Jeep“ siekė išlaikyti „Wrangler“ pravažumą ir pagerinti dinamiką bei komfortą.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (20)

Lrytas.lt

Jul 12, 2018, 1:17 PM

Kompanija skelbia, kad tai automobilis, kuris gali patenkinti beveik visus bekelės entuziasto lūkesčius ir nugabenti į pačias atokiausias vietoves. 

Kartu su ketvirtosios kartos modeliu „Jeep“ ne tik siekė išlaikyti pravažumą, bet ir pagerinti dinamiką bei komfortą.

Svarbiausia – praktiškumas bekelėje

„Jeep Wrangler“ išliko nesupainiojamas su niekuo kitu – ovalo formos priekiniai žibintai bei trapecijos formos ratų arkos yra išskirtiniai šio modelio bruožai. 

„Wrangler“ yra rėminės konstrukcijos visureigis. Siūlomi trys įrangos lygiai: „Sport“, „Sahara“ ir „Rubicon“. 

Visi jie galimi su dviejų bei ketverių durų kėbulu, o „Sahara“ versija gali būti patobulinta išskirtiniu „Overland“ paketu su 18 colių skersmens aliuminio ratlankiais, kėbulo spalva nudažytomis radiatoriaus grotelėmis bei kitais aksesuarais.

Priekinis stiklas yra labiau palenktas vairuotojo link – taip pagerinama aerodinamika važiuojant užmiestyje. 

Bekelėje tas pats priekinis stiklas praktiškas ne ką mažiau – dėl specialių tvirtinimų jį galima greitai nuleisti. Jo rėmas dabar sujungia abu priekinius statramsčius ir išlieka vietoje net ir nulenkus stiklą.

Naujajame „Wrangler“ sumontuotos lengvos bei tvirtos aliuminio durys, kurias galima greitai išimti ir važiuoti be jų. 

„Wrangler“ yra ne tik visureigis, bet ir kabrioletas. 

Klientai gali rinktis net tris stogo konfigūracijas: visiškai naujas variantas gali būti atidengiamas vienu mygtuku paspaudimu, paprastesni yra rankomis atidengiamas minkšto audinio arba nuimamas trijų dalių stogai.

Tobulesnė pavaros sistema

Į ketvirtosios kartos visureigį montuojamos dviejų tipų keturių ratų pavaros. Abi turi naują sistemą, kuri stebi ir reguliuoja į priekinius ir galinius ratus perduodamą sukimo momentą.

Šioje sistemoje yra standartinė ir palėtinta pavara, kurios perdavimo santykis – 2,72:1. 

Priekinė ir galinė ašys – itin tvirtos ir patikimos, gamintos specialistų vertinamoje įmonėje „Dana“. Galinės ašies perdavimas – 3,73 su dyzeliniu varikliu ir 3,45 – su benzininiu.

Pati sistema veikia keturiais režimais: du varomi ratai, automatinis sukimo momento paskirstymas tarp galinių ir priekinių ratų, sukimo momentas skirstomas vienodai priekiniams ir galiniams ratams ir keturi nuolat varomi ratai su palėtinta pavara. 

Perjungti sistemas juos galima važiuojant iki 72 km/val. greičiu. Palėtintos pavaros režimą įjungti galima tik automobiliui stovint.

Naujajame „Wrangler“ yra ir galinio diferencialo blokavimo galimybė, suteikianti daugiau sukibimo važiuojant smėliu, žvyru, sniegu ar ledu.

Gamintojas skelbia, kad kiekvienas modelis buvo išbandytas itin sudėtingomis sąlygomis: gali įveikti 76 centimetrų gylio brastą, jo prošvaisa yra bent 25 centimetrai, tempimo galia 2 durų modeliui siekia 1 500, o keturių durų – 2 500 kilogramų.

Modifikacija skirta ekstremalams

„Jeep Wrangler Rubicon“ modeliai skirti bekelės ekstremalams. Palėtintos pavaros perdavimo santykis užtikrina lėtą važiavimą net labai sudėtingomis sąlygomis – čia jis net 4,0:1. 

Priekinės ir galinės ašys – itin tvirtos „Dana 44“, o keturių varomų ratų sistema leidžia blokuoti ir galinį, ir priekinį diferencialus bei įveikti sudėtingą bekelę. 

Standartinis priekinės ir galinės ašies santykis – 3,73 modeliams su dyzeliniais varikliais ir 4,1 – su benzininiais. 

Priekiniai „Wrangler“ ratai sujungti stabilizatoriumi – jis užtikrina didesnį automobilio stabilumą įvairiose situacijose ir apriboja rato eigą. 

Todėl patekę į situacijas, kuomet reikalinga didesnė nei standartinė rato eiga, vairuotojai elektroniniu būdu gali atjungti priekinį stabilizatorių. 

Bet kurio visureigio sugebėjimus bekelėje geriausiai atspindi visų automobilio reduktorių ir pavarų dėžės perdavimo santykių sandauga, angliškai vadinama „crawl ratio“. 

„Jeep Wrangler Rubicon“ šis santykis su benzininiu varikliu yra net 77,2:1, o su dyzeliniu – 70,3:1.

Naudojamos naujos technologijos

„Wrangler“ montuojami visiškai nauji turbokompresoriniai dyzelinis 2,2 litro „MultiJet II“ bei benzininis 2 litrų varikliai, kurie poruojami kartu su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

Dyzelinis variklis pasiekia 200 AG ir 450 Nm – tokį efektyvumą padėjo išgauti 2 000 bar. slėgį pasiekianti degalų įpurškimo sistema bei kintamos geometrijos turbokompresorius. 

Benzininis 2,0 l variklis išvysto 265 AG ir 400 Nm. 

Interjere taip pat yra naujovių. Centrinėje konsolėje standartinėje visų „Wrangler“ įrangoje montuojamas 7 colių skersmens lietimui jautrus ekranas. 

Daugelį funkcijų jame galima valdyti su naujausia sistema, o išmaniuosius telefonus prijungti naudojant „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ programas.

Po didelės raiškos ekranu sumontuoti klimato bei garso kontrolės reguliavimo mygtukai, 12V ir USB jungtys. Papildomai galima užsakyti ir 230V jungtį bei įvairias kitas komforto sistemas.

„Wrangler“ taip pat turi aktyvaus ir pasyvaus saugumo sistemas – aklos zonos stebėjimą, parkavimo pagalbą, galinio vaizdo kamerą ir keturias standartinėje įrangoje esančias oro pagalves.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.