Legendinėms „Latvijoms“ sužibo viltis: naujas šeimininkas turi grandiozinių planų

Latvijoje rengiamasi atnaujinti postsovietinių šalių gyventojams puikiai pažįstamų RAF mikroautobusų gamybą.

 Atgaivinta RAF kompanija iš pradžių rinkai pasiūlys automobilių priekabas, o vėliau imsis elektrinių mikroautobusų ir troleibusų gamybos.<br> peterolthof/Flickr.com nuotr.
 Atgaivinta RAF kompanija iš pradžių rinkai pasiūlys automobilių priekabas, o vėliau imsis elektrinių mikroautobusų ir troleibusų gamybos.<br> peterolthof/Flickr.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2018-10-08 21:06

Kaip skelbia rg.ru, rugpjūčio 30 dieną kaimyninėje šalyje buvo įregistruota nauja įmonė „Rigas Autobusu Fabrika“ (RAF).

Su atgaivintu legendiniu prekės ženklu ribota serija bus gaminami elektra varomi keleiviniai miesto mikroautobusai. 

Gamins ne tik mikroautobusus

Naują įmonę įsteigė Baltijos šalių transporto rinkos ekspertu pristatomas Kirilas Šumeika. Jis yra vienintelis įmonės savininkas, o bendrovės pradinis kapitalas – vos 10 eurų.

Tačiau verslininko užmojai dideli. Jis rusų žurnalistams sakė, kad RAF ruošiasi gaminti elektrinius mikroautobusus ir nedidelius troleibusus. 

Pastarieji bus panašesni į autobusus – galės važiuoti ir atsijungę nuo elektros tiekimo per vadinamuosius „ūsus“. 

Latvių kompanijos atstovai įsitikinę, kad Europos didmiesčiuose sugriežtinus išmetamųjų dujų emisijos reikalavimams, tokio tipo keleivinis transportas taps itin paklausus.

Skelbiama, kad RAF taip pat ketina rinkai pristatyti ir lengvųjų automobilių priekabas. 

Neatmetama galimybė, kad suradę partnerius tarp didžiųjų koncernų, latviai imsis ir masinės elektrinių mikroautobusų gamybos. 

Pirmieji prototipai bus pademonstruoti ne anksčiau kaip 2020 metais. 

Plačiai naudotas modelis

Primename, kad RAF gamykla buvo įkurta 1949 metais, o 1998-aisiais buvo uždaryta dėl bankroto. Rygoje ir Jelgavoje buvo surenkami autobusai ir mikroautobusai. 

Didžiausio pasisekimo iš pastarųjų sulaukė RAF-2203 „Latvija“. Šie autobusiukai tapo pirmaisiais Sovietų Sąjungoje maršrutiniais taksi. 

Taip pat jų pagrindu buvo gaminami greitosios medicinos pagalbos automobiliai.

Po RAF likvidavimo Latvijos transporto industrija apsiribojo automobilių priekabų ir Vokietijos bei Skandinavijos šalių kompanijoms skirtų detalių gamyba. Vienintelės latvių gaminamos transporto priemonės – „Drive eO“ kompanijos surenkami elektra varomi sportiniai prototipai, kurių pagrindui naudojami kiti modeliai, kaip „Tesla Roadster“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.