Vilniuje pasirodė antros kartos „Range Rover Evoque“

Kai 2011 metais prekyboje pasirodė „Range Rover Evoque“, jis buvo išsišokėlis tarp prabangių miestų visureigių.

 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
 Range Rover Evoque.<br> T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (23)

Lrytas.lt

2019-02-26 17:33, atnaujinta 2019-02-26 17:36

Antradienį Vilniaus „Land Rover“ salone pristatytas naujos kartos „Evoque“ iš išvaizdos beveik nepasikeitė, bet gavo naują technologijų ir inžinerinių sprendimų rinkinį.

„Evoque“ inžinieriai sukūrė visiškai naują platformą. 

Jo išorę papildė nauji priekinių ir galinių LED žibintų blokai, masyvūs 21 colio ratlankiai, duryse paslėptos rankenėlės ir dinamiškos šoninės linijos. 

Nors automobilio ilgis išliko beveik nepakitęs (4,37 m), visiškai nauja platforma PTA (Premium Transverse Architecture) leido šiek tiek prailginti ratų bazę ir racionaliau išnaudoti vidaus erdves. Taip pavyko laimėti daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams, padidinti daiktadėžių tūrį ir dešimtadaliu padidinti bagažinę.

Kai kurie technologijų sprendimai apskritai iki šiol nebuvo naudoti koncerno automobiliuose. Pavyzdžiui, galinio vaizdo veidrodėlis su „ClearSight“ sistema, transliuojančia plataus kampo vaizdą iš gale įtaisytų vaizdo kamerų, arba „ClearSight Ground View“, leidžianti matyti kelią, esantį po automobilio varikliu ir priekine dalimi.  

Bekelės šturmui „Evoque“ aprūpintas naujos kartos išmaniąja visų varančiųjų ratų sistema „Terrain Response 2“. 

Automobiliui skirti 6 skirtingi varikliai – 200, 250 ir 300 AG benzininiai ir 150, 180 bei 240 AG dyzeliniai. Naujasis „Evoque“ yra  pirmasis „Land Rover“ su daline hibridine technologija (angl. MHEV), kuri, net ir vairuojant mieste, pasižymi mažesne CO2 emisija. 

Įprastas vidaus degimo variklis poruojamas su starteriu-generatoriumi, kuris „gaudo“ stabdymo metu išsiskiriančią energiją ir kaupia ją didelės talpos akumuliatoriuje.  Važiuojant mažesniu nei 17 km/val greičiu, „Evoque“ apskritai nenaudoja vidaus degimo variklio, elektrinė pavara taip pat padeda įsibėgėjant. 

Gamintojo teigimu, kiekviename naujame „Evoque“ bus apie 33 kilogramus perdirbtų ar natūralių medžiagų, kurios naudojamos tiek atskiroms dalims gaminti, tiek salono apdailai. 

Pavyzdžiui, bus galima užsisakyti sėdynių apmušalus, kurių medžiagą sukūrė Danijos tekstilės bendrovė „Kvadrat“. Jos specialistai sukūrė medžiagą, kurioje dera patvarus vilnos audinys ir zomšą primenantis sintetinis audinys „Dinamica“, pagamintas iš perdirbtų plastiko butelių. Vieno automobilio sėdynių apvalkalams pagaminti reikia 53 tokių butelių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.