Įmonės teigimu, netolimoje ateityje ji bus prieinama ir kituose Lietuvos bei Europos didmiesčiuose.
Kaip anksčiau skelbė Vilniaus savivaldybė, netrukus elektrinių paspirtukų dalijimosi paslaugą ketina pristatyti dar 4 įmonės – „Flash“, „MyScoote“, „Swop“ ir „Unicorn scooters“.
Kaina artimesnė automobiliui
Elektrinių paspirtukų naudoti nemokamai ar tik už metinį mokestį, kaip oranžinių dviračių atveju, nėra galimybės, todėl jų nuomos kaina artimesnė automobilio, nei dviračio kainai.
Elektrinių paspirtukų naudojimo kainą sudaro dvi dedamosios: starto mokestis (0,50 ct) bei minutės naudojimo kaina (0,10 ct). Pavyzdžiui, paspirtuką iš karto po pristatymo išbandžiusios Lrytas.lt Auto redaktorės Ilonos Steponėnės 8 minučių kelionė nuo Lukiškių aikštės iki Gedimino pr. esančios redakcijos kainavo 1,2 euro.
Pasak „CityBee“ vadovo Luko Ylos, el. paspirtukai užpildo trūkstamą mobilumo mieste grandį atstumams, kurie per ilgi eiti, bet per trumpi važiuoti automobiliu.
Įmonių grupei „Modus group“ priklausančios bendrovės el. paspirtukų dalijimosi paslauga šį mėnesį taip pat pradės veikti ir Madride bei Varšuvoje.
Lietuvoje naujoji miesto judumo paslauga taip pat bus išplėsta. Planuojama, kad iki vasaros ja jau galės naudotis Kauno miesto bei Klaipėdos regiono gyventojai ir svečiai.
Įdomu, kad taip visi trys didžiausi Lietuvos miestai aplenks patį Londoną, kur el. paspirtukų naudojimas vis dar nėra teisiškai sureguliuotas ir todėl draudžiamas.
Naudojimas – programėle
Norint pradėti kelionę el. paspirtuku reikia nuskenuoti ant jo esantį QR kodą per programėlę.
Naudodamiesi el. paspirtukais asmenys privalės laikytis tokių pačių taisyklių kaip ir įprastų dviračių vairuotojai. Be to, rekomenduojama dėvėti šalmą, o nepilnamečiams jis yra privalomas pagal kelių eismo taisykles.
Baigus kelionę, el. paspirtuką galima pastatyti bet kurioje viešoje vietoje, įsitikinus, kad jis neblokuos pėsčiųjų takų, perėjų ar kitaip netrukdys aplinkiniams. Geriausia vieta palikti paspirtukus – šalia dviračių stovų.