Trys Prancūzijos inžinerijos bendrovės - „Heuliez Bus“, „Bollore“ ir „Alstom“ - laimėjo teisę tiekti autobusus, kurių vertė - iki 400 mln. eurų (450 mln. JAV dolerių), pranešė transporto operatorė RATP.
RATP pirks tokį patį autobusų skaičių iš kiekvienos tiekėjos, pridūrė ji, apibūdindama užsakymą kaip didžiausią tokį autobusų įsigijimą Europoje.
Ji pradės nupirkdama 150 autobusų, kurių pirmųjų pristatymų tikimasi nuo 2020 metų pabaigos iki 2022-ųjų, pridūrė ji.
Vietinė valdžia Paryžiuje nori, kad Prancūzijos sostinė iki 2025 metų turėtų 100 proc. švarių autobusų, kurie naudotų tiek elektrą, tiek biokurą.
„Tai yra svarbiausias RATP žingsnis ir jos ambicijų būti pagrindine žaidėja energijos perėjime į viešojo transporto sektorių simbolis“, - teigė RATP vadovė Catherine Guillouard.
„Kad būtų pradėtos teikti paslaugos, kompanija yra mobilizuota sutikti pramonės iššūkį per labai trumpą terminą“, - pridūrė ji.
Paryžius jau turi vieną liniją, kurios numeris 341, pilnai dirbančią su elektriniais autobusais, bet pagrindinė užduotis būtų transformuoti visą beveik iki 4 700 autobusų srautą.
RATP dabar naudoja 950 hibridine energija varomų autobusų, 140 biokuro autobusų ir 83 elektrinius autobusus.
Elektrinių autobusų naudojimas visame pasaulyje auga, o Kinija yra lyderė pagal tokių technologijų taikymą ir siekia išgelbėti savo miestus nuo oro užterštumo.
Tačiau tokie autobusai tampa vis labiau pastebimi ir Europos miestuose, ypač Olandijos miestuose Amsterdame ir Roterdame.