Anot gamntojo, tai leido inžinieriams sukurti erdvesnį saloną, kuriame patogiai įsitaisys septyni keleiviai.
Naujos kartos modelis
Pirmasis septynių sėdimų vietų „Mercedes-Benz“ visureigis buvo pristatytas 2006 metais – tai buvo GL modelis. 2015 modelis buvo atnaujintas, o jo pavadinimas pakeistas į GLS.
Šiais metais pristatytas GLS – visiškai naujos kartos modelis. „Mercedes-Benz“ pabrėžiam kad tai pats prabangiausias iš visų septynių jų gaminamų visureigių.
Automobilio oro pasipriešinimo koeficientas Cd yra 0,32 – tai didelis pokytis lyginant su praėjusios kartos modeliu (0,35).
Aerodinaminis efektyvumas turėtų užtikrinti ekonomiškesnį ir komfortiškesnį važiavimą – skelbiama, kad degalų sąnaudos sumažėjo, o vėjo keliamas triukšmas tapo beveik negirdimas.
GLS ilgis – 5 207 mm (77 mm ilgesnis už pirmtaką), o plotis – 1 956 mm (22 mm platesnis). Ratų bazė tapo 60 mm ilgesnė – išaugo iki 3 135 mm.
Antroje sėdynių eilėje vietos kojoms padaugėjo 87 mm, o trečioje telpa žmonės iki 194 cm ūgio.
Dėmesys galinėms sėdynėms
Visos standartinės įrangos sėdynės reguliuojamos elektra, yra funkcija „Easy-Entry“, dėl kurios patekti į trečią eilę tapo lengviau: vieno mygtuko paspaudimu antros eilės sėdynė nustumiama maksimaliai į priekį, o jos atlošas nulenkiamas.
„Mercedes-Benz“ suteikia galimybę antroje eilėje montuoti tik dvi prabangias sėdynes su porankiais.
Tuomet tarp jų susidaro tarpas, per kurį lengviau patekti į trečiąją eilę. Tokia konfigūracija labai patogi, kai antroje eilėje sumontuotos vaikų kėdutės.
Viduje montuojama penkių zonų klimato kontrolės sistema, viena iš jų skirta išskirtinai trečiajai eilei. Jai taip pat skirti USB lizdai bei puodelių laikikliai.
Standartinė GLS bagažinė, pakėlus visas sėdynes, o mygtuko paspaudimu galima nulenkti antros bei trečios eilės sėdynes ir bagažo skyrių padidinti iki 2 400 litrų.
Galios užteks visiems
Europoje pirmieji „Mercedes-Benz GLS“ pasirodys 2019 metų rudenį.
Jie bus komplektuojami su vienu benzininiu ir dviem dyzeliniais varikliais. Visi modeliai turės keturių varančių ratų transmisiją bei 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Išmanioji sistema pagal automobilio sukibimą gali perduoti iki 100 proc. galios vienai ašiai, o papildomai užsakomas lėtesnės pavaros režimas yra nepamainomas bekelėje.
Galingiausias gamoje „GLS 580 4Matic“ turi visiškai naują V8 variklį su 48 voltų elektrine sistema.
Jis pasiekia 489 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą, o prireikus daugiau galios, elektrinė sistema trumpuoju periodu suteiks papildomus 16 kW (22 AG) bei 250 Nm.
Gamintojas skelbia, kad dėl išmanaus energijos rekuperacijos ir hibridinės sistemos panaudojimo prabangaus visureigio vidutinės benzino sąnaudos sudaro 10–9,8 l/100 km.
Dyzelinis „GLS 350 d 4Matic“ pasiekia 286 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą, o „GLS 400 d 4Matic“ – 330 AG bei 700 Nm.
Abiejų automobilių vidutinės dyzelino sąnaudos yra 7,9–7,6 l/100 km.
S klasės technologijos
Tai – S klasės modelis, tad jame diegiama moderniausia multimedijos valdymo sistema, o informacija atvaizduojama dviejuose 12,3 colio įstrižainės ekranuose.
Sistema atpažįsta, kurio – vairuotojo ar keleivio – ranka artėja prie lietimui jautraus ekrano ir jame atvaizduoja specifinę tam žmogui aktualiausią informaciją.
Montuojamos pagalbinės sistemos, užtikrinančios saugų autonominį važiavimą iki 60 km/val. greičiu, įspėjimus apie spūstis greitkeliuose, leistino greičio nustatymą pagal kelio ženklus.
Pneumatinė pakaba kartu su adaptyviuoju valdymu montuojama kiekviename GLS modelyje, o komfortą pagerinti gali papildomai užsakoma kėbulo pasvirimo kontrolė.
„Mercedes-Benz“ titkina, kad tai – vienintelė sistema rinkoje, realiu laiku individualiai koreguojanti kiekvieno rato amortizavimo jėgą.
GLS taip turi sistemą, kuri skenuoja kelio paviršių ir paruošia amortizatorius taip, kad automobilio keleiviai nelygumus pajustų minimaliai.
Visureigyje montuojama unikali funkcija, kurią pasirinkus ją prieš įvažiuojant į plovyklą, automobilio pakaba pakeliama į aukščiausią poziciją, taip geriau išvalomas purvas iš ratų arkų.
Jis taip pat automatiškai uždaro langus bei stoglangį, užlenkia šoninius veidrodėlius, klimato kontrolę perjungia į vidaus cirkuliacijos režimą bei aktyvuoja priekinę vaizdo kamerą – taip vairuotojas gali tiksliai įvažiuoti į reikiamą vietą efektyviam plovimui.
Sistema tampa neaktyvi automatiškai, kai automobilis išvažiuoja iš plovyklos ir pasiekia 20 km/val. greitį.
Lietuvoje naujasis „Mercedes-Benz GLS“ bus pristatytas šių metų pabaigoje.