Taksi įmonės skaičiuoja nuostolius ir kaip išganymo laukia užsienio turistų

Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc., trūko ir darbo, ir pinigų. Ne mažiau liūdna ir vasara – šią, palyginti su praėjusia, kai kurios įmonės turi net 30 proc. mažiau užsakymų. 

Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>D.Umbraso nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>D.Umbraso nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>D.Umbraso nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>D.Umbraso nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>V.Skaraičio nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>V.Skaraičio nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>D.Umbraso nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>D.Umbraso nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Sostinėje veikiančių taksi įmonių atstovai guodžiasi, kad karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Jul 17, 2020, 1:03 PM, atnaujinta Jul 17, 2020, 5:16 PM

Taksi įmonės „eTaksi“ rinkodaros vadovė Eglė Norkaitienė pasakojo, kad paskelbus karantiną daugelis verslų užsidarė ar pradėjo organizuoti darbą nuotoliniu būdu, todėl gerokai sumažėjo taksi bei pavežėjimo paslaugų paklausa.

„Po kelių savaičių nuo karantino paskelbimo pradžios pradėjome stebėti pirmuosius rinkos atsigavimo požymius ir iki šiol mūsų paslaugų paklausa auga.

Vidutinės kelionių kainos dieną ir naktį po karantino keleiviams nepadidėjo, tačiau keliaujančių skaičiai kol kas nepasiekė praėjusių metų vasaros srautų“, – skaičiavo E.Norkaitienė.

Karantino metu „eTaksi“ neatleido darbuotojų ir nemažino atlyginimų, laikantis SAM rekomendacijų administracijos darbą organizavo nuotoliniu būdu.

Tam, kad galėtų kompensuoti dėl sumažėjusios paklausos negautas vairuotojų pajamas, įmonė buvo atsisakiusi ir savo komisinio mokesčio.

„Darbai po karantino nepasikeitė, laukiame kol bus atnaujinta daugiau skrydžių ir suintensyvės oro uostų veikla. Veiklą atnaujinus barams ir restoranams jaučiamas stipriai suaktyvėjęs naktinis sostinės ir kitų didžiųjų miestų gyvenimas“, – kalbėjo E.Norkaitienė.

Įmonės „Opti taxi“ vadovė Giedrė Plukienė komentavo, kad jų įmonėje šią vasarą užimtumas sumažėjo net 30 proc. Karantino metu užimtumas buvo kritęs net 70 proc.

„Sunkiai, bet išgyvenome karantiną. Kaip ir daugeliui įmonių kilo finansinių sunkumų. Dalis veiklos šiuo metu išliko tokia pat, tačiau karantinas paskatino didinti paslaugų spektrą, užsiimti rinkos tyrimais, analitika, apklausomis bei dirbti su pardavimais“, – teigė G.Plukienė.

Kaip naujienų portalui lrytas.lt pasakojo tarptautinės pavežėjimo paslaugų platformos „Bolt“ atstovai, nuo paskelbto karantino pradžios per pirmąsias dvi savaites klientų skaičius sumažėjo, intensyviau pavėžėjimo paslaugomis vėl pradėta naudotis balandžio pradžioje, o įpusėjus vasarai užsakymų skaičius sparčiai pradėjo augti.

Dėl didesnio kelionių kiekio auga ir pavežėjų gaunamos pajamos, kurios kai kuriuose miestuose yra net didesnės nei prieš karantiną.

„Karantino metu atsakingai žiūrėjome į galimas rizikas ir nuolat sekėme naujausią informaciją bei laikėmės būtinų priemonių, padedančių užkirsti kelią koronaviruso plitimui.

Ne tik keleivius raginome elgtis atsakingai – nekeliauti be rimtos priežasties, tačiau ir patys dėjome visas pastangas, kad prisidėtume prie viruso plitimo stabdymo – pavežėjams buvo nemokamai dalinamas dezinfekcinis skystis, klientams pasiūlėme specialią „Protect“ kategoriją, kuri leidžia visiškai atskirti pavėžėją ir keleivį. Išlaikėme šią kategoriją iki šiol“, – naujienų portalui lrytas.lt situaciją komentavo „Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius.

„Bolt“ kainodara esą nepriklauso nuo sezono ar paros meto – net ir švenčių dienomis ji išlieka tokia pati, kaip ir įprasta.

A.Pacevičius teigė, kad esant dideliam keleivių srautui, „Bolt“ kelionėms gali būti taikomas kainos daugiklis – t.y. jei iškvietimų yra itin daug, o juos įvykdyti galinčių pavežėjų mažiau, kelionės tam tikrą laiką, kartais kelias minutes kainuoja daugiau nei esant įprastam vairuotojų užimtumui.

Vairuotojams atsilaisvinus ir sumažėjus iškvietimų skaičiui arba jei atsiranda daugiau laisvų vairuotojų, įkainiai iškart grįžta į įprastus. Bet kuriuo metu, taip pat ir veikiant daugikliui, kelionės kaina yra nurodoma programėlėje iš anksto, tad kiekvienas kviečiantis pavežėją žino, kiek kelionė jam kainuos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.