Keleivius siutina taksi ir pavežėjimo paslaugų išaugusios kainos – įmonių atstovai tam turi paaiškinimą

Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas. Keleiviai pastebi, kad ne tik dvigubai išaugo šių paslaugų kainos, bet ir išsikvietus automobilį jo laukti tenka kartais 15 ar 20 minučių.

Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>lrytas.lt fotomontažas
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>lrytas.lt fotomontažas
„Amber Vilnius“ direktorius Tomas Peleckas<br>Stop kadras
„Amber Vilnius“ direktorius Tomas Peleckas<br>Stop kadras
Vairuotojas Gytis<br>Stop kadras
Vairuotojas Gytis<br>Stop kadras
„Bolt“ vadovas Andrius Pacevičius<br>Stop kadras
„Bolt“ vadovas Andrius Pacevičius<br>Stop kadras
„Citybee“ vadovas Kristijonas Kaikaris<br>Stop kadras
„Citybee“ vadovas Kristijonas Kaikaris<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Žmonės vis aktyviau renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.<br>Stop kadras
Daugiau nuotraukų (11)

Urtė Šlevaitė

Aug 27, 2021, 9:27 PM

Pavežėjimo ir taksi paslaugų atstovai sako, kad kainų didėjimas natūralus – mat auga degalų ir automobilių kainos, tenka padengti nuostolius po karantino, tačiau žmonių srautai nemažėja – jų paklausa didmiesčiuose auga ir toliau.

Ketverius metus vairuotoju dirbantis Gytis mini, kad šiuo metu užsakymų mažėja, tad vyras spėja, kad atsiranda daugiau vairuotojų, tačiau keliaujančių vis tiek apstu. Nors kainos padidėjo, žmonės vis vien renkasi pavežėjimo ir taksi paslaugas.

„Kainos didėja, nes yra didelė paklausa. Daug norinčių važiuoti ir mažai galinčių vežti. Prieš pandemiją aš niekada neturėjau tikslo užsidirbti milijono iš šios veiklos. Kiek užsibrėždavau per dieną surinkti pinigų, tiek surinkdavau ir baigdavau darbo dieną.

Dabar per tą patį laiką susirenku daug daugiau“, – pasakojo Gytis.

Vieni gatvėje sutikti žmonės sako, kad nepastebėjo pavežėjimo ir taksi paslaugų išaugusių kainų, o kiti tvirtina, kad ir patiems teko su tuo susidurti.

„Dabar pastebėjau, kad labai pakilo kainos. Be to, taksi tenka laukti 15 ar net 20 minučių“, – skundėsi keleivė.

Viena keleivė iškėlė dar vieną problemą – dažnai yra atšaukiami užsakymai.

Kita keleivė pabrėžė, jog naudojasi „Bolt“ pavežėjimo paslaugomis ir viskuo yra patenkinta. Ji nesiskundžia nei kainomis, nei ilgu laukimu.

„Bolt“ keleivių pavežėjimo platformai vadovaujantis Andrius Pacevičius teigė, kad nors per karantiną vairuotojų stipriai sumažėjo, tačiau dabar jų skaičius Lietuvoje rekordinis, o ir žmonių, norinčių keliauti automobiliu – daug. Vyras pabrėžė, kad šiuo metu klientų tiek, kiek prieš pandemiją važiuodavo didžiųjų švenčių metu.

„Natūralu, kad atsigavo visi miestai po karantino. Vienu metu buvo situacija, kai vairuotojai lėčiau grįžo į šią veiklą negu keleiviai.

Vairuotojų pajamos šiuo metu irgi yra didesnės. Per visus 5–6 metus mūsų veiklos, tokių aukštų pajamų nebuvo, bet keleivių kiekis vis dar auga. Mes jau pasiekėme didesnį kiekį keliautojų ir vairuotojų negu buvo iki pandemijos“, – akcentavo A.Pacevičius.

Taksi paslaugų tiekėjai sako, kad kainos stipriai neaugo, tačiau tai gali nutikti jau greitai dėl kylančių degalų kainų, nuostolių, patirtų karantino metu ir brangstančių automobilių.

„Degalų kaina stipriai šovė į viršų. Teko ir degalinėse matyti degalų kainą – 1,4 euro už litrą. Be to, reikia nepamiršti, kai mes buvome uždaryti ir ta veikla buvo kažkiek sustojusi, gerokai krito apyvarta – mūsų įmonė ir kiti rinkos žaidėjai sugeneravo nemažą skaičių nuostolių.

Tie nuostoliai iš dalies buvo amortizuoti imant paskolas iš valstybės, kai buvo paleistos lengvatinės paskolos. Tačiau reikia suprasti, kad tas paskolas reikės grąžinti“, – aiškino „Amber Vilnius“ direktorius Tomas Peleckas.

Automobilių nuomos „Citybee“ vadovas Kristijonas Kaikaris pridūrė, kad prasidėjus pandemijai klientų skaičius krito apie 70 proc., tačiau dabar matomas gerokas padidėjimas – kartais nelieka net laisvų automobilių.

„Mes matome šią vasarą gana dideli piką – žmonių tikrai yra daug. Jie keliauja darbo dienomis, pastebėjome, kad padidėjo srautai vakarais į miesto centrą.

Visi pasiilgę kavinių, restoranų, o didžiausias pikas yra penktadienį. Net buvo atvejų, kai penktadienį, Vilniuje ir Klaipėdoje, nebuvo laisvų mašinų“, – pasakojo K.Kaikaris.

Pavežėjai tikina, kad po pandemijos pasikeitė ir keleivių įpročiai – nebėra tokių didelių srautų rytais, žmonės aktyviau keliauja vakarais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.