„Nissan“ mėgėjams vertėtų suklusti: po šio termino parduos tik elektrines transporto priemones

„Nissan“ paspartins elektrifikavimo planus, įsipareigodama, kad iki 2030 m. visos Europoje parduodamos transporto priemonės bus elektrinės. Toks sprendimas priimtas nepaisant to, kad Jungtinė Karalystė iki 2030 m. atidėjo naujų benzininių ir dyzelinių automobilių pardavimo draudimą iki 2035 m.

„Nissan“ paspartins elektrifikavimo planus.<br>D.Umbraso nuotr.
„Nissan“ paspartins elektrifikavimo planus.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2023-09-27 09:45

Automobilių prekybos organizacija SMMT išreiškė susirūpinimą, kad dėl draudimo atidėjimo vartotojai dels pereiti prie elektromobilių, praneša BBC.

„Nissan“ iki 2030 m. Europoje pereis prie visiškai elektrinių transporto priemonių. Manome, kad tai teisingas sprendimas mūsų verslui, klientams ir planetai“, – sakė „Nissan“ vadovas Makoto Uchida.

Be to, „Nissan“ iki dešimtmečio pabaigos pristatys naują akumuliatorių technologiją, kuri, pasak jos, padės sutrumpinti elektromobilių įkrovimo laiką ir sumažinti jų kainą.

Interviu BBC jis teigė, kad bendrovė siekia sumažinti elektromobilių kainą klientams, kad jie nebūtų brangesni už benzininius ir dyzelinius automobilius. Nors tam gali prireikti laiko, žvelgiama į ateinančius kelerius metus.

Ar iki 2030 m. bus pasiektas kainų paritetas? „To ir siekiame“, – patvirtino M.Uchida.

M.Uchida taip pat sakė, kad bendrovė sparčiai tobulina kitokią akumuliatorių technologiją, vadinamą kietosios būsenos akumuliatoriais (ASSB), kurie yra lengvesni, pigesni ir greičiau įkraunami.

„Nuo kitų metų Japonijoje pradėsime bandomąją ASSB gamyklą ir norime užtikrinti, kad iki 2028 m. jie būtų gaminami masiškai“, – sakė jis.

BBC primena, kad „Nissan“ yra vienintelė automobilių kompanija, turinti savo akumuliatorių gamyklą Jungtinėje Karalystėje.

Praėjusiais metais ji paskelbė apie planus investuoti 1 mlrd. svarų sterlingų į gamyklos plėtrą. Vyriausybė prie projekto prisidėjo 100 mln. svarų sterlingų.

Tai suteikia „Nissan“ pranašumą prieš kitus automobilių gamintojus, kurie didžiąją dalį akumuliatorių importuoja iš Kinijos.

Pagal prekybos po „Brexit“ taisykles, kurios turi įsigalioti kitų metų sausį, reikalaujama, kad Jungtinėje Karalystėje arba ES pagamintų transporto priemonių 45 proc. jų sudedamųjų dalių vertės būtų tiekiama iš Jungtinės Karalystės (JK) arba Europos Sąjungos (ES), kad eksportuojant jas į bet kurią pusę būtų išvengta 10 proc. tarifo.

Kadangi akumuliatoriai yra brangiausia elektrinės transporto priemonės dalis, kai kurie JK ir ES gamintojai teigė, kad jie negalės pasiekti šios ribos, ir ragino atidėti reikalavimą, kol gamyklos bus pasirengusios ir galės tiekti akumuliatorius.

Parengta pagal BBC.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.