Paskelbė, kokios vietos Kaune yra pačios pavojingiausios

Ištyrę per pastaruosius ketverius metus Kaune įvykusius eismo įvykius ir jų priežastis, specialistai nustatė 66 vietas, kur įvyksta daugiausia nelaimių.

Saugaus eismo specialistai ištyrė, kurios gatvės ir sankryžos Kaune yra pačios pavojingiausios.<br>M.Patašiaus asociatyvioji nuotr.
Saugaus eismo specialistai ištyrė, kurios gatvės ir sankryžos Kaune yra pačios pavojingiausios.<br>M.Patašiaus asociatyvioji nuotr.
Saugaus eismo specialistai ištyrė, kurios gatvės ir sankryžos Kaune yra pačios pavojingiausios.<br>M.Patašiaus asociatyvioji nuotr.
Saugaus eismo specialistai ištyrė, kurios gatvės ir sankryžos Kaune yra pačios pavojingiausios.<br>M.Patašiaus asociatyvioji nuotr.
Saugaus eismo specialistai ištyrė, kurios gatvės ir sankryžos Kaune yra pačios pavojingiausios.<br>M.Patašiaus asociatyvioji nuotr.
Saugaus eismo specialistai ištyrė, kurios gatvės ir sankryžos Kaune yra pačios pavojingiausios.<br>M.Patašiaus asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

lrytas.lt

Nov 10, 2015, 11:03 AM, atnaujinta Oct 5, 2017, 1:14 AM

Vadinamajame juodųjų dėmių žemėlapyje – 36 sankryžos, kuriose įvyksta daugiausia automobilių susidūrimų, ir 30 gatvių ruožų, kur dažniausiai nukenčia pėstieji.

Kol kas specialistai baigia skaičiuoti galutinius tyrimo rezultatus, bet jau atskleidė devynias pavojingiausias vietas:

Pavojingiausios sankryžos:

– Brastos ir Jurbarko g. sankryža,

– H. ir O. Minkovskių ir Veiverių g. sankryža,

– Karaliaus Mindaugo pr. ir Maironio g. sankryža,

– Savanorių pr. ir Utenos g. sankryža,

– Kovo 11-osios ir Partizanu g. sankryža.

Daugiausia nelaimių pėsčiųjų perėjose:

– R. Kalantos g.,

– Pramonės pr.,

– Savanorių pr.,

– Taikos pr.

Spręs, kur investuoti pirmiausia

Šį tyrimą Kauno miesto savivaldybės užsakymu atlikę „Kelių ir transporto tyrimų instituto“ specialistai iki šių metų pabaigos paruoš priemonių ir veiksmų planą, kaip pavojingiausiose vietose padidinti saugumą.

„Šiuo metu vyksta juodųjų dėmių tyrimai, stebimi automobilių srautai, analizuojamos eismo įvykių priežastys.

Kai turėsime priemonių ir veiksmų planą, galėsime numatyti lėšas miesto biudžete, ir išspręsti šias problemas“ , – teigė Kauno miesto tarybos narys, Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis.

Pasak savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, artimiausiu metu bus atliktas išsamus juodųjų dėmių tyrimas, nustatytos reikalingos saugos priemonės bei naudojant kaštų ir naudos analizę bus sudaryta saugos priemonių diegimo prioritetų eilė.

„Kiekvienas eismo saugumui išleistas euras turi duoti maksimalią naudą eismo saugumui. Analogiškos metodikos taikymas užmiesčio keliuose davė akivaizdžių rezultatų“, – akcentavo Kauno miesto vicemeras Povilas Mačiulis.

Avaringiausios – perėjos

„Iš tiesų vienos avaringiausių vietų mieste išlieka nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos. Jų priežiūrai, ypač piko metu, skiriame didelį dėmesį, vyksta papildomi patruliavimai. Tačiau yra ir gerų žinių. Saugumo situacija po truputį gerėja, pavyzdžiui Taikos prospekte.

Todėl parengtas juodųjų dėmių žemėlapis tik dar labiau prisidės prie mūsų visų saugumo“, – teigė Kauno Kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas.

Juodoji dėmė – tai kelio atkarpa, kurioje per pastaruosius ketverius metus įvyko ne mažiau kaip keturi eismo įvykiai, kuriuose nukentėjo žmonės.

Daugiausiai žmonių per pastaruosius ketverius metus nukentėjo Kęstučio ir A. Mickevičiaus gatvių, K. Baršausko ir Pašilės gatvių bei Pramonės ir Savanorių prospektų sankryžose.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.